Powered By Blogger

torsdag 12 april 2012

Lyckade swappar och uppdaterat Till Saluinlägg

Swapping är ju helt suveränt! Man byter ut något som inte passar längre och får något nytt som passar. Nästan gratis ju ;)

Denna underbara fjärilsvelouren har jag swappat med fina Bina och efter jag sålt min Praire strap i stl. 2, köpte jag fina Josannes 3:a. Mollywood är fantastiskt!






Jag är supernöjd :) Dessutom har jag en grön på väg som är halvswappad :D

Ingen som har nappat på fina Pointelle short cardigan än i greymelange (vackert pärlgrå). Nypris på denna är 1399:- Mitt pris 1000:- NU SÄNKT TILL 900:- INKL. FRAKT. Stl. 2 är det på den. Helt ny och endast provad!



Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!



9 kommentarer:

  1. Vad härligt! Visst är det bra att kunna byta! Jag har också gjort det någon gång och varit helnöjd med det.

    Och ingen sol idag trots allt ju? Usch, usch... Hoppas du blev nöjd med ditt Lisenpaket dessutom. Mitt var underbart. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superbra! Nä urk vad tråkigt.. längtar så efter sol och värme.
      Jag blev jättenöjd med linnet. Ska bara hitta en linne son funkar som förlängare. Funderar på ett Rosemunde. Kul att du blev nöjd :) Kram

      Radera
  2. Det är ju helt perfekt det här med att kunna byta, sälja och köpa såhär via bloggarna. Vissa plagg har säkert cirkulerat rejält :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är superduper :) Ja velourtunikan vet jag att Bina har swappat till sig någon gång :) Kram

      Radera
  3. Du vet ingen som vill sälja en Tootsie coat i purple?
    Mvh V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte vad jag vet. Jag har en men den är inte till salu just nu i alla fall :) Kram

      Radera
    2. OK, får hålla utkik om du lägger ut den då..
      Kram

      Radera
  4. Visst är det fantastisk. Själv har jag nyss gjort min första swap, och jag måste säga att jag gillade det lika mycket som att köpa/sälja. Många finingar du fått tag på.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju hur kul som helst! Jag är nöjd :) Kram

      Radera