Powered By Blogger

måndag 2 april 2012

Dagens och dagens

Trötthetskoman breder ut sig efter storstädet så jag har bestämt att vi går ut och äter idag! Himla bra bra lösning på det hela tycker jag. Ingen matlagning och ingen disk. Perfekt!

Men nu ska jag försöka samla ihop mig och gå ut på en lite promenix och inhandlingsrunda. Och jag är på god väg, bara skor och jacka kvar.

Long tanning cardigan behövs fortfarande för det är svinkallt ute. Please jeansen sitter inte helt fel de heller.


Och här kommer dagens kattleksaksskörd. De där pälsiga sakerna ligger högst i kurs! Det morras hej vilt när de har en sådan i munnen :)
 

Ja just det.. då var det dags för promenaden då... är så seeeg just nu...

Ha det gott!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Hoppas promenaden gjort att du piggnat till lite. Det är ju så kallt ute, men solen skiner åtminstone och det är värt bara det. Fint beslut att äta ute. Det är en riktig vardagslyx. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev inte mycket till promenad men det blev en god middag :) Ja det är skönt att solen skiner men jag är så fruktansvärt frusen för tillfället att jag längtar till lite värme.. Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Tack :) Älskar den koftan! Vinterns bästa köp. Kram

      Radera
  3. Ja fy så kallt det är i dag, hoppas promenaden blev bra. Jag gillar din dagens.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja svinkallt verkligen! Hoppas det blir varmare idag. Tack :) Kram

      Radera
  4. Skitkyla säger jag :( har nyss legat i ett varmt bad för att tina upp.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Håller med! Blev stel som en pinne så fort jag satte fötterna utanför dörren och kände bara; Jag vägrar! Hoppas på mer värme idag. Så skönt det lät med ett bad :) Kram

    SvaraRadera