Powered By Blogger

fredag 20 april 2012

Gårdagen och lite dagens betraktelser

Är lite i bakgrunden för tillfället. Lite ditt och datt att pilla med så har inte hunnit vara så närvarande i Blogglandia. Men så är det ibland och det kommer nya dagar med lite mer att säga :)

Nytt i Blogger igen märker jag får se hur det funkar.

Igår var en ganska skön dag faktiskt. Uppehåll och sol, bara en sådan sak. Tog en lång moppetur ner till havet och bara satt där en stund, härligt...

I verkligheten var det här jättevackert men på bilden ser det ut som skräp och grönt slem...Hur gick det till? Japp,  bilden är tagen vid bryggan.


Gårdagens stass var den här: Tunika från Gossip, linne, rib jersey i golden porselain och pleasejeansen. Över hade jag flera lager av varm moppestass.


Måste visa hur fint det blev med den fina loggan som tittar fram :) Råkade visst använda någon konstig app på den här bilden :) Kan inte låta bli :))

Igår fick jag dessutom tvättat gigantustvättberget vilket var superskönt att få gjort och idag är det hemmet som får sig en omgång i sakta mak.

Något mer har jag inte på hjärtat just nu, förutom att det ösregnar! Nu ska jag pilla vidare här hemma så ses vi lite senare om ni vill!

Ha en härlig fredag!
Kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar