Powered By Blogger

torsdag 12 april 2012

Rock-a-fellow slip top och lite annat

Den hittade hit för några dagar sedan men först idag blev den provad lite mer ordentligt. Provade den bara för sig själv, med ett Rosemunde linne, med Pointers short cardigan och för skoj skull med Chrysalis minigown i powder. Och det var riktigt kul att frossa i dessa för mig ovanliga färger, eller som jag tyckt innan, ickefärger (på mig). Men jag gillar det. Lite mer bling bling och något på fötterna så blir det kanon :)

Rock-a-fellow slip top i golden porcelain, stl.3.
Utan linne.



Här med Rosemundelinnet som sticker ut lite. Färgen heter cacao konstigt nog, den är så ljus.


Här drog jag ner linnet bara för att se hur det såg ut.


Här med Pointelle short cardigan i chalk. Ska komma ihåg att dra upp linnet nästa gång :)


Ja här var också lite skojprovning i powderfrossan. Med Chrysalis minigown.


Idag har jag haft huvudet nerkört i deklarationspapper och annat jox som måste göras. Men jag slet mig loss och tog en promenad och det var VÅR igen! Jag fick skala av mig både jacka och sjal och solen lyste i ansiktet, underbart!

Och något som varit riktigt kul är att jag i samband med lite bulvanande har pratat både med Lingon och Rosen live, ja nästan i alla fall, i ajjfånen :) Jättekul och jättemysigt!

Nu ska jag laga lite laxpasta och ta ett glas rött. Känns som om det är fredag idag!

Ha en fin kväll!
Kramar!



14 kommentarer:

  1. Ja visst är den söt den där lilla toppen! Och du - deklarationen hade jag förtängt ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är supersöt :) Usch... Hade gärna också förträngt den.. men nu har jag koll på läget, tror jag :) Kram

      Radera
  2. Underbar är den! Jag älskar och lever i min topp vid det här laget. Njut av rött! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är en riktig pingla :) Underbar! Kram

      Radera
  3. Kanonfin. Och jättetack för linnet som kom i dag, sitter perfekt. KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Vad roligt! Den har tyvärr bloivit för liten för mig :/ Kram

      Radera
  4. Svar
    1. Ja den är en riktig sockertopp :) Kram

      Radera
  5. Sockertopp var ordet! Du är jättefin i de mjuka färgerna och jag diggar jeansen..!!
    Tack för all hjälp vännen!
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jeansen är mina sommarfavvosar :) Det var bara roligt :) Kram

      Radera
  6. Åh! Den är så snygg! Ska nog lufta min imorgon när jag ska ut på vift!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du är skitsnygg helt enkelt! Skitsnygg!! kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D Den är one of a kind :) Kram

      Radera