Powered By Blogger

onsdag 25 april 2012

Tack söta Tindy! Och lite förlåt

Jag hjälpte Tindy med en liten grej och häromdagen låg denna fina i min brevlåda :) Fint inslagen var den också men nyfiken som jag är öppnade jag paketet innan jag fotatde.


Tack söta jag blev jätteglad!


Vill också be lite om ursäkt för att jag är en dålig bloggare just nu och ännu sämre på att skriva kommentarer.  Tycker själv att det är så roligt att få kommentarer och vill också ge. Men just nu är det lite mycket på olika sätt så orken finns inte riktigt. Men jag läser och jag kommer piggna till.

Ska skylla ifrån mig lite också. Mitt internet har varit supersegt stundvis så det tar hur lång tid som helst att ladda upp en sida och när det äntligen är klart tar det hundra år att ladda upp kommentarsrutan. För att sedan ta ännu längre tid för att kommentaren ska bli publicerad och så står den där och tuggar... Ibland ger jag upp halvvägs kan jag säga.

Men efter regn kommer solsken har jag hört!

Ha en fin dag!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Det är lugnt! Jag vet att du finns där i kulisserna. =)

    SvaraRadera
  2. Det är alltid en ny dag i morgon!! Va roligt med en oväntad present (de är bäst!!). Hoppas din onsdag blir bra, och att du piggnar till så småningom. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilken tur! Visst är det! Blev så glad :) Jo jag ska nog få rätsida på den här dagen också :) Har börjat med der stora kaffeintaget :) En bra början :)) Kram

      Radera
  3. Det är du värd lilla rara:) kramkram:)

    SvaraRadera