Powered By Blogger

fredag 20 april 2012

Nu är jag nöjd (tror jag)

Jättekul det här med att göra om på bloggen :) Tack snälla Josanne för hjälpen! Tyckte den förra var rolig men den blev för mörk och brôtig. Nu har jag fått med mina fjärilar fast i ett lättare uttryck. Och eftersom det blev en relativ ren layout/bakgrund slog jag till med mitt favvotypsnitt i rubrikerna :D En liten rubrik hoppas jag att ni orkar läsa med dessa krulliga bokstäver :)

Vill också passa på att tipsa om min Odd Molly försäljning där fina jeansjackan nu har fått ett ännu lägre pris!

Helt ny och endast provad. Nypris 1999:- Nu säljer jag den för 1300:- inkl. frakt!
Storlek. 2.
Reserverad till Nilla

Ha en fin fredag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Your blog looks wonderful! It is soft and very easy on the eyes. You should be pleased.
    Have a lovely weekend,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank´s :) Yes I´m pleased now :) A nice weekend to you too! Kram

      Radera
  2. Det är jättefint! Är också sugen att greja med bloggen med min header, men måste få till lite roliga kort först och med det här regnet blir det inget av det. Kram och ha en fin fredagskväll nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet faktiskt inte hur man gör för att lägga in bilder i headern :P Har iof aldrig försökt. Kanske får bli nästa projekt. Idag har jag vägrat att sätta näsan utanför dörren, brrr... Kram och fin kväll till dig med!

      Radera
  3. Vad fint du har gjort det:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Nu blev jag sugen på en ny header också :) Kram

      Radera
  4. Jättesnygg layout på bloggen.
    Kram

    SvaraRadera