Powered By Blogger

söndag 29 april 2012

Dagens utsikter

Ahhh... När man kan sitta barfota på balkongen utan att frysa trots att det är skugga, då är livet gott. Loui och Grizzly verkar hålla med :)

Idag har jag lyckats matcha inredningen med min färgglada flanellis :)


Lite mycket fåglar här tyckte Gizzly....
 

Okejdå,  får ju inte vara en mes...
 

Bra! Nu kom Loui också, då är det lugnt...
 

Det bästa av allt för min del är att febern har flytt sin kos och att jag fick storstädat igår. Blir mycket gjort när man tar paus från datorn :)

Ja mitt internet verkar funka igen och det är skönt. Det är så oerhört frustrerande när det inte funkar. Är väldigt trött på 3 just nu kan jag säga. Men jag överlät problemen till sonen. Jag gav helt sonika luren med supporten i ena änden till en  mycket yrvaken son - Du får prata med min son väste jag till stackars supporttjejen som inte kunde hjälpa att jag inte fattade något pga frustration och ilska-blockering. Hade jag inte kunnat ge luren till sonen hade jag förmodligen skällt ut henne, sagt upp abonnemanget och lagt på luren eller nåt!

Nu ska jag hälla i mig lite mer kaffe, ta moppen och styra kosan till havet och sola fossingarna!

Ha en härlig söndag!
Kramar!

 


8 kommentarer:

  1. Åhh, vad härligt! Ja, solen skiner ju i alla fall och bara det är värt guld. Ha en fin dag vid havet. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har mellanlandat på café man snart bär det iväg till havet :) kram

      Radera
  2. Ser ljuvligt ut! Här har det handlats, fejats, packats bilen full med skrot till tippen...men snart ska jag också njuta en stund, av fika och trevligt sällskap. Frågan är bara: sitta ute eller inne????
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att få sådant gjort. Klart ni ska sitta ute :) Kram

      Radera
  3. Det är så himla skönt när solen äntligen visar sig. Dina katter är så himla söta:) Ha en underbar dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart! De är så gosiga, precis som lille Sigge :) Kram

      Radera
  4. Gud vad skönt det ser ut! Fina färgglada möbler du har på balkongen. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det också :) ja de är härliga. Lila bord och ceriserosa stolar :)) Piggar upp! Kram

      Radera