Powered By Blogger

onsdag 4 april 2012

Dagens oldie, lite blogger och en Till salu hint (eller swap)

Jo.. redigeringspennan är tillbaka! Jippie! MEN.. Jag kan inte svara på kommentarer nu :( Det öppnas ingen ruta, går liksom inte att ladda upp den :/ Det är i alla fall därför som jag inte har svarat. Får hoppas det löser sig för det är en av de roliga delarna med att blogga. Att få kommentarer och att svara på dem :)

Dagens olidie; Magnolia dress som jag haft till salu ett tag men ingen har nappat på så jag har tagit den i bruk igen :) Världen mjukaste färgklick till klänning.


Och dagens suddiga moppestass i hissen ( så jag fick skoja till den lite i camera+). Det var riktigt härligt att köra idag, trots kylan.


Det blir ett Till Saluinlägg senare ikväll eller i morgon med lite fina Mollysar, lite äldre och lite nytt. Bland annat kommer jag sälja två Prarire strap dress, en svart och en i powder då de blivit för små :( De är i jättefint skick och i stl. 2. Kan också tänka mig att swappa till storlek 3 i samma färgställningar.
Golgonda jacket i military stl 3 kommer också läggas ut.

Ha en fin dag!
Kramar!

14 kommentarer:

  1. Fin du är snygging! Klart vi ska babbla någon dag och jag är lite blyg jag med. :-D Joho..
    Många kramar och ha en fin kväll, jag kikar in här på din bloppis.
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bara testar att svara och det gick bra? Tror jag?

      Radera
    2. Nu funkar det :) Jag startade om datorn. Ha det gott! Kram

      Radera
  2. Fin dagens! Den klänningen blir bara snyggare och snyggare för varje gång man ser den. It´s a keeper tycker jag!
    Jag har Prairie strap dress, svart i storlek 3, som är för stor för mig så jag har tänkt att sälja den. Tyvärr har jag den redan i 2 också. Låter knasigt men jag älskar den och när min 2 blev för liten så shoppade jag på mig en 3 också. Som alltså är för stor nu... vet inte om du skulle vilja köpa min om du lyckas sälja din... bar att hojta i så fall. Massa Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den får stanna :) Den funkar fast jag har lagt på mig.. Jag köper gärna din! Ska lägga ut säljinlägget imorgon, "hann" inte fota dem nu :)) Massa kram och ha det gott!

      Radera
  3. Ja den klänningen är så fin!trist med datorproblem! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med färg :) Det funkar nu. Räckte med att starta om datorn :)) Kram

      Radera
  4. Magnolian är ju skitfin! Ska du verkligen sälja den? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den får stanna :) Var nog inte meningen att den skulle bli såld. Kram

      Radera
  5. Bra att du plockade bort magnolian från till salu, den är så fin på dig. Jag jublar över pennan, hurra!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag kände jag att den hlr hemma här hos mig :) Jaaa äntligen! Kram

      Radera
  6. fasen också nu blev jag jättesugen på min Magnolia men den hänger dumt till :o)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja den är en riktig humörshöjare :) Hoppas de blir klara snart! Kram

      Radera