Powered By Blogger

söndag 8 april 2012

Söndagshas

Nu har jag gått ifrån pyjamas till mysdress, ett stort steg en sån här dag när solen skiner, måsarna skränar och jag själv som har haft massor med planer men som mest förflyttat mig från sittande kaffesurplande i köket till liggande påskäggsätande i sängen. Och nu får det vara nog!! Godiset tar aldrig slut trots att jag idisslat sega råttor, djungelvrål, chokladägg och mera råttor i tre dagar! Puh.. riktigt jobbigt ju.

Dagens Mollymys: Jersey dress och velourisar. Myspysigt :)


Har i alla fall slagit in lite paket och fixat i köket. Promenaden tar jag nog imorgon...Ska fundera lite till på det...

Det finns fortfarande fina Mollysar kvar till salu! Klicka på Till Salubilden till höger på bloggen så kommer du dit!

Ha en skön söndag!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Det behövs verkligen en hasdag med. Själv har jag hatt flera på rad, så i dag var det dags att lägga i en växel:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är rätt skönt ibland :) Jag får växla upp imorgon! Kramar

      Radera
  2. Du är så fin så fin.. och SELMA kan slänga sig i väggen! Så sant som jag heter Lilla Fridolf.

    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha.. här har jag tryckt ihop dem med airbran :)) KRAM!

      Radera
  3. Hasdagar är guld värda! Hasdag här också, jag har suttit inpackad i en gul påskpläd och läst halva dagen :-)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt skönt ibland. Nu har jag återgått till pyjamasen :) och strax blir det Morden i Midsomer :) Kramar

      Radera
  4. Så skönt att bara få hasa runt i mjukisar:) En fin kväll till dig med! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktigt mysigt :) Kram och ha en mysig kväll!

      Radera