Powered By Blogger

onsdag 25 april 2012

Stoooor klocka i liiiten hall

Det har varit lite tomt på min lilla hallvägg sedan de renoverade min hall. Men så sprang jag på ett jätteklocka som förutom att den var billig också var lite rolig :) För i stället för att stå London eller Paris på urtavlan, står det Göteborg. Och det tyckte jag var kul, göteborgare som jag är :)

Ja nu har jag lekt lite med appen så den ser ännu shabbigare ut än den är. Och mina väggar är vita irl, fast det var lite snyggt med skuggspelet på väggen :)



Får vara glad om den håller ett halvår. 300 riksdaler kostade den. Finns många roliga affärer här på bakgatorna.

I eftermiddag blir det uteätning med systra min och våra söner för att fira att hennes son fått ett förstahandskontrakt!
Tjohoo! Det är minsann inte lätt i den här stan. Ska bli så gott att gå ut och äta! De har väldigt god fish and chips dit vi ska och väldigt god öl :) Smackismacki :)

Ha en skön eftermiddag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Fin, kul när man kan fynda .) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Tycker om stora klockor, och industriprägeln är tuff. Rolig app också, verkligen läckra bilder.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag med och blev så glad när jag hittade den för en billig penning. Den ser inte billigare ut än de dyra jag har sett men det är väl det som inte syns som är skillnaden kanske :) Appen är superkul, Camera+. Kram

      Radera
  3. Snygg klocka! Och vad mumsigt med fish&chips! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag med :) Åhh det var så gott! Längsedan jag åt det nu. Kram

      Radera
  4. Tjusig klocka. Ha så kul, det låter jättegott.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. I like :) Jättemysigt och gott var det! Kram

      Radera