Powered By Blogger

tisdag 3 april 2012

Uppe med måsarna



Den här tavlan med måsar heter passande nog gryning.
 Hittade den när jag googlade på gryning,

Fast jag ska nog inte skylla på dem idag. Jag vaknade alldeles av mig själv vid tre/halvfyra-snåret och har haft sällskap av måsarna sedan dess. För att få ett hum om hur det väsnas kan jag berätta att igår när vi kom hem från restaurangen, så hördes måsskränet ända ut i svalen. Man kunde nästan tro att de var inne i min lägenhet.

Tog till boktricket när jag vaknade för att somna om men... det var mitt i det spännande slutskedet och då går det ju inte att somna om, istället läste jag frenetiskt för att få veta hur det skulle gå! Nu vet jag :)

Sonen igår i väntan på maten.



Det var riktigt gott och halva priset på måndagar, inte så dumt!

Börjar redan bli rastlös så jag gissar att det bli en tidig promenix idag. En lång för att kompensera gårdagens futtiga :)

Ha en härlig tisdag!
Kramar!





10 kommentarer:

  1. Godmorgon!

    Det låter härligt med långpromenad, här skiner solen idag.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godmorgon :)

      Ja jag sitter här och funderar på om det ska bli en tur vid havet eller i Slottsskogen...Rätt behagliga val så här på morgonkvisten :)
      Ha en fin dag! Kram

      Radera
  2. Snygg son där! Så duktig du är med promenader! Ska också ut på en snart. Vet du jag har lagt ut plaese jeansen på tradera kolla in dem där för de är fortfarande inte på ett högt bud! nästan så jag skänker bort dem känns det som, lite synd men vad gör man? Jag vet att de är svåra att få tag på i denna färgen och storleken så är det rätt storlek har du kanske tur. bif länk. kram kram!
    http://www.tradera.com/byxor-please-please-jeans-nastan-nya-stlk-m-auktion_163102_152768559

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Och tack för infon! Jag har small på Please-jeansen så det var synd.. Ha det gott! Kram

      Radera
  3. Söt son du har :) Hoppas du får en härlig promenad kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja nu ska jag strax bege mig :) Kram

      Radera
  4. Ojojoj, vad tidig du är! Hoppas du får ut mycket av dagen nu. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja i tidigaste laget skulle jag vilja säga! Lär väl slockna klockan fem idag :)) Kram

      Radera
  5. Oj vad tidigt! Jag brukar göra så på kvällarna jag kommer i säng lite tidigt; ligger och läser och läser tills jag vet hur det går :-)

    Hoppas du har haft en skön promenad och får njutit av dagen!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite väl tidigt :/ Får ha en seg bok för sådana lägen... Promenaden och solfikan var underbar idag! Hoppas din dag är fin också! Kramar

      Radera