Powered By Blogger

söndag 22 april 2012

Gråblå söndag

Nu har jag sovit bort halva söndagen, vilket jag kan tacka rullgardinen och det kassa vädret för. Typiskt sov och läs-väder! Och läsa är vad jag tänker ägna mig åt efter att ha luftat mig en stund i regnet.

Matchar vädret idag med en gråblå tunika från Hunkydory (helt underbar), mina andra Pleasejeans och fina Rib jersey linnet (från Odd Molly) som tittar fram. Man kan knäppa tunikan med hyskor om man inte har en fin logga som ska flaschas :)




Tunikan/klänningen heter Essential Shouthhold Stopper och färgen heter Deep sky.
Jag har storlek medium på min som är normal till lite rymlig. Svårt det där... Vad är normalt liksom... (med tanke på hur storlekarna varierar). Väldigt tunt och skönt material och fina detaljer som figursmickrande veck och fina broderier.

En Timeout wrap (från Odd Molly) till sitter aldrig fel :)


Jag märker att jag aldrig skriver ut när det är Odd Molly jag har på mig. Men ni kan utgå ifrån att det är en Molly om jag inte skriver något annat, det har ju en tendens att bli så :))

Ha en fin dag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. God morgon snygging! Skönt att få sova ut lite..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma :) Ja det var riktigt skönt! Men det tog si tid innan jag vaknade ordentligt.. Kram

      Radera
  2. Vad fin du är och jag skulle vilja sno din outfit rakt av. :-D
    Ha en skön luftning ute och en fika kanske?
    Jag sitter på tåget och vet inte riktigt var jag är just nu? Söder om Jönåker för den orten sa lokföraren nyss.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad roligt :) Det var skönt att komma ut, mulet men ganska varmt. Gott kaffe hittade jag också :) Jönåker haha.. låter som en riktig håla :) Hoppas du är hemma snart! Kram!

      Radera
  3. Gillar din bakgrund - pillade lite på den själv innan jag bestämde mig :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Ja den är ganska lugn och skön. Din är jättefin! Kramar!

      Radera
  4. Gråblått är en av mina favoritfärger - så fint! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen en skön färg! Kram

      Radera