Powered By Blogger

torsdag 5 april 2012

Odd Molly Till Salu och Swap

Jag har ju tyvärr lagt på mig en del så några av mina favoriter har blivit för små och några nya plagg har blivit lite fel som det kan vara ibland. Har även några äldre i begangnat  skick (helt och fint ) men som inte används som jag säljer för en billig peng så att de kommer till användning någon annanstans.

Alla priser är inkl. vanlig frakt.

Praire strap dress i powder i mycket fint skick. Stl. 2. Denna swappas gärna med en 3.a i samma färgställning i fint skick. Annars vill jag ha 850:- för den.




Praire strap dress i almost black i storlek 2. Även denna i mycket fint skick.
850:-




Jättefint linne som jag glömt vad det heter i mycket fint skick med härliga färger och fina spetsar. St. 2.
550:-
Reserverad!




Rib jersey tank i grått från maestref seletif-kollektionen i fint begagnat skick. Stl. 2.
300:-
Såld till Annika!




Tornado square scarf från årets kollektion i härliga färger och tunn skön bomull.
 Endast provad. OBS!! Har klippt bort tvättlappen då den var så stor och ful!
500:-
Såld till Lingon!



Fjärilskofta i begagnat skick. Hel men med lite noppor som använd tvättad bomull blir. Stl. 2,. Grå.
300:-
Såld till Stina!





Supertuffa Golconda jacket från Odd Molly i military. I lite glansigt tyg och från vårens kollektion. Storlek. 3. Normal men passar även en 2/3:a då den går att reglera i midjan. En ficka på ärmen och två fickor fram. Ljuvligt broderi baktill och luva. Använd en gång en kort stund. Den är väldig lätt och skön men säljes till förmån för en annan dröm :)

Nypris 1899:- Mitt pris: 1050:- inkl. frakt.

Smock framtill

Dragsko i luva och i midjan ( på insidan )



Fickor på sidorna framtill med dragkedja.




Vackra broderiet.


Och här kommer en  ren swap! Pointers short cardigan i stl. 2. Denna vill jag enbart swappa med en 3:a!
Reserverad till Åsa!


Jag har några finingar till! Men jag lägger ut dem imorgon.
Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar