Powered By Blogger

lördag 21 april 2012

Blueday

När jag snöar in på något gör jag det ordentligt! Nu är det Indigo som gäller :) Och här är dagens blå stass.

Colbert tunic, A-one silk camisole, linne Rosemunde, pleasejeans och Primebootsen.


Haha.. Här fick jag posat till det lite också :))


Behöver skaffa mig ett par vårskor i någon ljus färg, snart blir det för varmt med Primebootsen. Måste säga att dessa stövlar är mitt bästa köp någonsin! Lyfter vilken stass som helst.

Det blev en lång promenad idag och mitt i detta en improviserad byxprovning som blev som ett smärre träningspass! Inga byxor blev det men väl en bok och en tunika från Hunkydory, blå såklart :)
Den visar jag någon annan gång.

Ha en fin lördag!
Kramar!


10 kommentarer:

  1. Förstår att du snöat in på indigo - verkligen din färg! kanonsnygg kombo
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Och tack för ditt mail:) Kram

      Radera
  2. Jättejättefint! Blåt är så härligt glatt somrigt och du passar så bra i det! Ha en fin fortsatt lördag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)) ja det är en riktig glad och harmonisk färg som jag inte fattar att jag inte upptäckt innan! Men bättre sent än aldrig :) Ha en fin lördag du också! Kramar

      Radera
  3. Jättesnyggt verkligen!! Tänkte höra hur silk camisole är i storlek?
    Blir sugen på att klicka hem direkt :)

    MVH. Angelica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Underbara färger! Den är rymlig. Jag har två på denna och tre på rock-a-fellow slip. Provade en trea först men den var jättestor! Kram

      Radera
  4. Snyggt! Jag måste nog ha en Camisole i den fina blå färgen:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de går inte av för hackor! Den som går i lila är jag sugen på med :) Kram

      Radera
  5. Du klär så himla bra i blått! Snygg kombo!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det är så kul för det är en ganska nyupptäckt färg för mig. Kram

      Radera