Powered By Blogger

måndag 2 april 2012

Kaffepaus

Här pågår operation storstädning! Har fått träningsförbud pga benet tills vidare så nu åker frustrationen ut över dammråttorna istället. Inte en dag för sent i och för sig ( eller för tidigt? Hur säger man? Haha.. ibland står det still :) ).


Lite pinsamt nog så har min Tadaa dress (den korta) blivit min nya städ och mysstass :P men den är så himla skön och perfekt för dessa ändamål. Det är bara det att då blir det lite konstigt att ha på sig den i andra sammanhang. Gå ut med städstassen liksom....
 

Sonens kompis ska komma hit och bo här några dagar så jag kände att det var lite taskigt att låta honom ligga och sova bland dammråttorna. Något jag försöker övertyga min son om också. För där går min gräns.. städa sitt rum får han göra själv. Får gå in och tjata lite till, för kompisens skull och för att hans dammråttor inte ska invadera resten av den nystädade lägenheten.

Sedan blir det promenixtime i slowmotiontempo för att få ordning på det förbannade benet!

Ha en fin dag!
Kramar!

 

2 kommentarer:

  1. Men du städar ju med stil verkligen! Jag ska åka till utlämningsstället och hämta upp hela två såna finingar idag! Och jag har tänkt mig dessa som mysvardagsklänningar i sommar! Och nu ser jag vad översta bilden föreställer. Tog ett tag...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. ja det får man säga :) Har lekt med camera+ igen :) Hur kul som helst! Kram

      Radera