Powered By Blogger

onsdag 11 april 2012

Promenadfynd och Pointers short cardigan till salu!

Idag har jag stapplat runt i två timmar (haltar fortfarande). Jätteskönt men mysigt att krypa in i mjukiskläderna och linda in sig lite i täcket efteråt. Och idag råkade jag titta in i en hårsalong som låg längst promenadstråket och där sålde de minsann fina smycken från Oxxo och Icon till halva priset :)

Detta från Icon fick följa med hem.


Så är min vackra grå Pointers short cardigan till salu. Den är endast provad men inser nu att den är för liten. Det är stl. 2 på denna. Nypris är 1399:- Jag säljer den för 1000:- inkl. frakt.



Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Hej
    har du telefonnr till butiken som hade armbansen så skulle jag bli glad.
    Maila mig gärna på albinoaugust@gmail.com
    MVH Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en hårsalong som jag gick förbi och jag kommer inte ihåg vad den heter. Men kan kolla nästa gång. Kram

      Radera