Powered By Blogger

söndag 29 april 2012

Havet

Idag har varit en riktigt skön dag. Först långfrukostisering, sedan en promenix till det lokala fiket för lite riktigt kaffe = en stooor latte. Därefter var jag redo för havet! En blåsig men härlig moppetur senare kunde jag parkera mig i en läig bergskreva och njuta av utsikten och känslan av raspig bohusgranit mot bara fötter... Och solen givetvis! Den är ju underbar!


Åh ljuva Saltholmen.


Mina bleka ben fick lite sol på sig :)


Dagens moppestass of today! Maria Tallichief (underbara kofta), Raf slip top och jeans från Humanity som valdes enbart för att de är så vida nertill att de går att vika upp så jag kunde sola benen :D Någon annan tanke  fanns inte bakom denna något konstiga kombo mer än att praktiskt ihop med vårkänslor fick styra.


På fötterna Palladium och så tillkom skinnjackan och sjalen så att stassen om möjligt blev ännu konstigare. Kände mig som en hippie med dålig smak. Men så kan det vara ibland. Nä nu slutar jag innan det spårar ur ännu mer.... Har nog fått en överdos av kaffe och frisk luft idag!

Ha en fin kväll!
Kramar!


15 kommentarer:

  1. underbara bilder du bjuder på! gillar verkligen kombon med blusen och jeansen, vad är det för jeans? kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) det var så härligt. Humanity heter jeansen. De har några år på nacken men väldigt mjuka och sköna är de. Kram

      Radera
  2. Gillar hippiestilen :)! Härlig dag du har haft! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt härligt! Jag kände att jag stack ut idag med alla fransar, spetsar och färger :)) Kram

      Radera
  3. Hippie är coolt:) Jag saknar havet när jag ser dina fina bilder.
    kram

    SvaraRadera
  4. Haha vilken tur :) Ja det är underbart med havet och fattar inte varför jag inte åker dit oftare när jag bor så nära. Det är ju så skönt att vara där och det doftar så gott! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder! Som till och med fick mitt genomsura humör att lätta en smula... :o)
    Och gillar din stil a lot, jag hade nästan samma i veckan och shit vad skönt med siden och tallchiefkofta, love it!
    Kram snygging!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad härligt att bilderna har den effekten :) Havet är helt outstanding och idag var det magiskt och det doftade så gott! Kanske uppmärksammar det mer nu när jag bor i stan.. Ja det var en superskön kombo och om du har haft den stassen har jag lyckats vara en hippie med bra smak :) Kram på dig snyggelisnyggis!

      Radera
  6. Å havet - helt underbart! och jag gillar din dagens - lite lagom vild sådär :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara havet gör underverk med själen :) Så glad att jag åkte dit idag. Tack :) Ibland kan vissa mollykombosar få mig att känna mig som en påfågel bland duvorna. Och ibland känns det bra och ibland lite jobbigt. Idag kändes det bara bra men lite ovant, Har inte riktigt hittat min vårstil än :) Kram

      Radera
  7. Saltholmen - fick ett plötsligt sug dit nu! Länge sen jag var där, och det är ju underbart. Och det är du också i din tokiga outfit :-)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där är så fint och så lätt att ta sig men jag badar hellre lite längre ut. Haha tack :)) Kram

      Radera
  8. Fantastiskt! Åhhhh, havet. Jag vill också dit! Kram

    SvaraRadera
  9. Mmmmmmm.....här är det långt till havet, men nära till ett innanhav! fantastiska bilder!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara att komma ut till vatten gör susen men havet är något alldeles extra! Kram

      Radera