Powered By Blogger

lördag 28 april 2012

Repris av mitt förra Till Saluinlägg

Eftersom jag lade upp min bloppis så tidigt imorse lägger jag ut det igen ifall någon missat det :)

Passar på nu när mitt internet behagar fungera. Alla priser är inkl. frakt och i mycket fint skick!
Om mitt internet svajar igen så uppdaterar jag i kommentarsfältet. 

327:an i lite lila från förra sommaren. Lite ihoptryckt i garderoben men endast använd ett fåtal gånger och i mycket fint skick.. Stl. 2.
750:-




Fint mönster i tyget och liten smock i ryggen.


Rock-a-fellow slip dress i vintage powder ( grålila ) i stl .3. I fint begagnat skick.
500:-




Knäppes med tre knappar.


Prairie strap short dress o dark powder. helt ny endast provad. Stl. 3.  
750:-


I härlig silke/bomullsblandning



Så vackra broderier  med lila tråd bla.


Silke tunika i äldre modell i powder och vackra blommor i gult och lila mm.
I fint begagnat skick.  stl. 2
500:-
SÅLD TILL TINDY!




Crochet alpaca vest i alpackaull. Vackert virkad. Unik och säljes till pangpris! Onezise
 I mycket fint skick.
850:-


Fickor nedtill.



Baksidan.



Vackert handvirkad


Svart underklänning i mesch, stl 2. använd ett fåtal gånger.
500:-





Även snygg baksida.


Fin underkjol i polyester st. 2. i mycket fint skick. Powder
400:-



Knäppes med en knapp baktill. Extraknapp finns kvar.


New Jersey tank i vintage rouge. stl. 2 Använd ett fåtal gånger och i mycket fint skick.
400:-


Tryck även på baksidan.


 Vackra Rosanella Blouse i lite grey med fina broderier i dark lila. Knyt framtill. stl. 2.
800:-
SÅLD TILL NENA!

 Så fin och välarbetad.


Vackra ryggen.


Med de otroligt fina broderierna.


Snygg jacka från Fornarina i mjukt jerseymaterial. I stl. Large men är liten i storlek, som en Medium. Svart. Endast provad.
550:-
SÅLD TILL JOSANNE!


Fina volangerna baktill.



Underklänning från By timo i stl. Medium. Perfekt under det mesta. Använt ett fåtal gånger. Svart.
350:-


Fina hjärtbroderiet i halsen.

Baksidan.

  
Och vackra broderiet nedtill.


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com.

Ha en fin kväll!
Kramar!






2 kommentarer:

  1. Silke tunikan från äldre kollektion vill jag köpa:))kramkramkram:)

    SvaraRadera