Powered By Blogger

onsdag 4 april 2012

Yttepytte och fina sommarbrallor

Sovit som en stock inatt och det är ljuvligt att vara utsövd! Idag är det sista SoS-gången, den teoretiska delen. Avslappningsdelen håller på fram till sommaren.

Vill bara visa min söta yttepytteminiosrkidé :) Älskar ju dessa blommor i alla dess skepnader och denna minivariant står i min lilla hall just nu.


I jämförelse med en normalstor Orkidé ser man hur lite den är :)


Och jag har hittat vårens och sommarens brallor! Dessa ska absolut hit framöver. Knickers från Mos Mosh med fint blomsterbroderi på ena benet. Skitsnygga tycker jag :) Fast jag skulle välja andra skor till…


Ha en fin dag!
Jag återkommer med en dagens oldies :)
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Vad fort det går nu...?
    Så fina brallisar, och miniorkideer är det sötaste som finns. Nästan. Det och kattungar...:-D

    Många kramar och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu rusar det! Blev hel såld på dem. Åhhh.. kattungar det mysigaste som finns :) Kram

      Radera
  2. Åhh, vad härligt med blommor i alla dessa former. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är underbart! Och just Orkidéer verkar trivas hos mig :) Kram

      Radera