Powered By Blogger

måndag 23 april 2012

Min nya dojjor och Till Salu hint (igen)

Åhh jag har skaffat mig världens skönaste skor, banne mig! Sköna, snygga och helt underbara. Palladium Pampa hi i old rose/vapor. Jag har ju tyvärr väldigt ont i rygg och ben mellan varven så jag behövde ett par stadiga, rejäla skor. För det underlättar rätt mycket när det onda kör igång. Förutom att det behövs ordentlig sula (Converse är för platta) behövs lite stöd över ankeln och dessa har båda! Är så nöjd! Tog på mig dem i affären och  de åkte inte av förrän nu :)

De är lite mattare i färgen i verkligheten.



Jag är verkligen barnsligt glad över dessa :))

Och så är det dags för en ny Bloppis! Denna gång säljer jag bland annat min Tootsie coat i purple stl. 3, Rosanella i grått och lila stl. 2.  Ett par nästan helt nya (använda en gång) Minnetonka i beige mocka stl. 39 (liten). Och lite till. Ikväll mellan 19-tiden kan ni kika in!


Ha en fin eftermiddag!
Kramar!



9 kommentarer:

  1. Gillar dojjorna - riktiga gladskor ju :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att hitta fina skor som man är nöjd med! Jättefina. Kram

    SvaraRadera
  3. Läckra dojor som passar bra till dina blå fina kläder!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det kommer bli perfekt! Kram

      Radera