Powered By Blogger

torsdag 26 april 2012

Dagens och oväntat möte

Mitt i språnget på väg in till favvofiket ser jag min syster genom fönstret inne på fiket! Det var nästan som om jag såg i syne men det gjorde jag inte, det var hon :) Så det blev sällskap till fikan och lite botaniserande på Milk and Honey. Och, det jag aldrig trodde skulle hända har hänt! Syrran har blivit hooked på Odd Molly! Och det är nog jag som dragit ner henne i det underbara fördärvet :) Så nu är vi både  vanliga systrar och Mollysystrar, kul tycker jag :) Ingen i min irl-värld har varit intresserade av Mollysar innan, men nu har jag en bundsförvant som fattar grejen.

Inga bilder som vanligt och ingen Molly följde med hem. Däremot ett lavahalsband från Icon som jag ska visa sen :) Så fint! Älskar lava och älskar ikoner, kan inte bli bättre :)

Dagen stass blev Superian tunic, Raf - dress, Pleasejeans och Hunter på fötterna.



Regnigt och varmt var det idag. Men efter fika och shopping var det uppehåll och skönt. Haha ... vad väderfixerad jag har blivit märker jag :) Ett typiskt tanttecken eller...:P

Ang. Tootsien så verkar den blivit såld här under dagen. Återkommer om det blir någon ändring på det! UPPDATERING! SÅLD!

Ha en fin eftermiddag!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Haha jag håller också på att fördärva min syster som är uppe i hela 12 mollysar nu :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha kul! Ja jag tror att syrran tjuvhåller på några, inte släpper bomben helt så här med en gång :)) Men några stycken har jag räknat ut att hon har :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Min syster är bara ynkalite fördärvad faktiskt. Vissa plagg tycker hon om, men inte allt. Lite mer klarsynt än vad jag är alltså.. Kram

    SvaraRadera
  4. Haha.. ja det är min syster med :) Än så länge :)) Kram

    SvaraRadera