Powered By Blogger

onsdag 18 april 2012

Louiboy och lite till

Har haft en sådan där hemsk natt när jag bara drömt massa konstigheter och vaknat stup i kvarten och för att sedan inte kunna vakna på morgonen. Att hela tiden falla tillbaka in i drömmen... Tur att jag inte har några tider att passa ( idag iaf ).

Häromdagen fick jag tagit en par fina pics på Loui :) Han är så speciell och är nog väldigt typisk för sin ras, pixiebob. Ska inte skriva en roman om det men en grej som han har för sig är att när klockan är runt åtta på kvällen och jag parkerat mig i sängen framför tvn ( jo jag har tv i sovrummet ). Då är han supernöjd och ligger och brummar och ger mig kärleksfulla blickar. Men, om jag reser mig då, blir han väldigt putt och det talar han om högljutt! Har man lagt sig så har man enligt Loui. 
Så här gör han inte på dagen om jag ligger i sängen ( mitt kontor ni vet ). Nä Loui är en riktig sucker för rutiner och de ska hållas, basta!



Till sist vill jag tipsa om att MINZO har 20% rabatt på Odd Molly, Chill Norway och Branting!
Koden är: vår 12.

Ha en härlig dag!
Jag ska försöka hinna ifatt min!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Och jag blir mer och mer sugen på att skaffa misse.
    kramar och fånga dagen,
    L
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så mysigt :) Ska strax slänga mig på moppen och åka ikapp den ;D Ha det gott du med! Kramar <3

      Radera
  2. Vilken snygging!! Jag bara ÄLSKAR katter. Dom är verkligen speciella =)

    Ha en fin dag/ Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är fin :) Så himla mysigt med katter :) Kram

      Radera