Powered By Blogger

fredag 27 april 2012

Från mitt sovrumsfönster

När jag sätter mig upp i sängen på morgonen möts jag av den här synen. Bockkranar ruffliga husväggar lite vatten mellan husen, ibland en stor Stenabåt, lite annat och jag älskar det! Min stad, min utsikt och mitt sovrum. Tittar jag lite åt höger ser jag mer vatten och tittar jag åt vänster ser jag långt bort över hustaken. Det är härligt.


Som vanligt har jag inte kunnat låta bli att leka med camera+appen som inte nödvändigtvis tar bort verkligheten utan istället förstärker den.

Än så länge feberfri bara lite ont här och där så jag ska bege mig ut på en liten promenad och kanske ta den där tjuren i hornet och gå förbi Möllers espressobar och ta udden ur mardrömmen jag hade häromdagen. Så får det bli.

Ha en fin fredag!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Tror jag ska följa ditt exempel och ta en bild på min utsikt från sovrummet, men väntar tills äppelträdet blommar =)

    Och den grå LLK är förhandlingsbar ;)
    Tänkte du nåt byte eller köpa tillbaka den?
    Kanske finns nåt på Freeport som jag vill ha funderar jag.

    SvaraRadera
  2. Åhh vad härligt med ett blommande äppleträd :) Låt mig fundera på det! Ska ha ett till salu inlägg till snart=imorgon eller ikväll och kanske det finns ngt där du vill ha :) Och Freeport kan jag åka till om du vill :) Vi kan höras via mailen. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra på på espressobaren!
    Jag önskar dig en fin helg!
    Marie i Åkered

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tog en annan runda men någon dag beger jag mig dit igen :) En fin helg till dig med! Kram

      Radera
    2. Gör du det! Mardrömmar bleknar bort!
      Kram
      Marie

      Radera
  4. Utsikter är bra! Tänk att leva utan det. Hoppas dagen varit fin. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Ja vad tomt det skulle vara... Det var efter omständigheterna en skön dag. Hoppas din var bra den med. Kram

      Radera