Powered By Blogger

söndag 15 april 2012

Tigerdate

Idag fick jag äntligen till det! Inga sjukdomar som var i vägen och till och med vädret var på sitt bästa humör :) Så det blev en tur in till stan för en mysig lunchdate med Oslotigern :)

Jättemysigt att sitta och småprata och så kul att nya roliga kontakter knyts genom bloggen.

Mätta och glada :)

Perfekt väder idag för vackra Roskappan.


Och så måste jag visa mitt nya nagellack som åkte med hem. Såg dem häromdan i tre läckra nyanser av blått och eftersom jag totalt snöat in på indigo av alla de slag blev jag helt såld! Och eftersom jag lider av svår beslutsångest var det skitsvårt att välja och då det var dyrnagelack var jag tvungen att göra det. Så jag överlät det till expediten :P

Det blir nog bra :) Ska ha det på tånaglarna alltså...


En skön promenad blev det också och lite nya blommor till balkongen blev köpta. En fin doftlavendel bla som jag hoppas ska klara sig från att bli kattmat.

Ha en härlig söndag!
Kramar!


16 kommentarer:

  1. Vad söta ni är :) Lite avis på att ni har så varmt - ingen roskappa här inte!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Idag var det underbart ute! Fortfarande lite kallt men perfekt när man rör på sig. Kram

      Radera
  2. jättefina tjejer och så trevligt att träffas så där, var sammanstrålade ni? Urläckert nagelack! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättemysigt :) Vi var på Soho som ligger vid Kungsportsplatsen. Åt en väldigt god Ceasar sallad :) Kram

      Radera
  3. Låter superkul ju! Typiskt att jag var i Stockholm just denna helgen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ju himla typiskt! Men det går fler tåg. Kram

      Radera
  4. Kappan är så fiiin :) likaså nagellacket! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kappan är ett litet mästerverk :) Nu har tårna blivit blå :)) Kram

      Radera
  5. Trevlig att få träffa Tigern! Och för henne att få rtäffa dig:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAha... ja det var jättemysigt :) Och kul att det äntligen gick vägen :) Kram

      Radera
  6. Vad roligt med Tigerdate. Hoppas du håller dig frisk länge nu..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättekul :) Skulle vara underbart om det höll ett tag nu.. Kram

      Radera
  7. Så det blev blå nagellacket, snyggt. Bra köp! Och tack för idag, så mysigt det var :-) Stor kram till dig söta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kunde inte motstå det :) Tack själv! Supermysigt :) Jättekramen tillbaka!

      Radera
  8. Så kul att ni hade en "date" idag! Läckert nagellack!

    Kram

    SvaraRadera