Powered By Blogger

fredag 13 april 2012

Ojj Mamma Mia!

100 924

Var inne och kikade på statistiken. Har ju sett att antalet sidvisningar närmat sig 100.000 (Whoo helt otroligt!) och på måndag är det 1-års jubileum så jag tänkte att det kanske skulle tima varandra. Och i dag när jag var inne och kollade så var det Över 100.000! 100.924 Närmare bestämt!

Och detta ska ju firas såklart!

Men jag kör ihop firandet med 1-års dagen på måndag. Och då blir det tävling!
Tjohooo!

Ja idag var jag i Shoppingens Mekka - Freeport! Och framförallt Odd Mollybutiken. Var ju där för några dagar sedan men agerade bulvan till annan fin Mollysyster denna gång (och jag tycker det är dökul). Eftersom var jag där såpass nyss trodde jag att jag skulle komma helskinnad därifrån. Meeen. de hade fått påfyllning!!!


Ja där sket det sig om jag ska vara riktigt ful i mun. En Long frill cardigan i i ljuslila gick ju inte att lämna. Stl. 3 den här gången. Lite rymlig men det är bara mysigt :)



Japp.. det var det det... Nu är det örtte och bok/tv/bok om jag känner mig själv rätt.

Ha en mysig kväll!
Kramar!



15 kommentarer:

  1. Den koftan missade jag. Det är så mycket så man ser inte allt, fast jag gick där och "bläddrade". Vad synd att vi missade vandra. Vi skulle fixa en liten Freeport date.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Amen, då vill jag vara med:)))~ jag svarade Christina:))
      Nu till dig ...Du är la go:)) Kramarna!!

      Radera
    2. Ja men det måste vi ju fixa :) Kramar på er!

      Radera
  2. Hihi jag skulle också gärna vara med på en Freeportdate trots att jag bor såpass långt bort men det tar bara 3 tim ner med X2000 :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det skulle vara jättekul! Kan vi inte ordna något? Kram

      Radera
  3. Åh, så fin den koftan var på dig!!!
    Superfin!!
    Kram!!
    Jag vill OSSÅ bo nära FREEPORT!!!

    SvaraRadera
  4. Tack :) Lustigt att så många var involverade i Freeport just idag :) Det är liiite farligt att bo så nära :) Finns så mycket fint :) Kram

    SvaraRadera
  5. Förstår att det är livsfarligt att bo så nära Freeport:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är därför jag förtränger att det finns mellan varven :) Kram

      Radera
  6. Ja en ny Freeportdate vore inte fel faktisk:) Snyggt shoppat måste jag säga.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska dit nästa vecka. Jag kan höra med dem när de väntar in nästa laddning så drar vi i hop något. Skulle vara jättekul! och då får jag äntligen träffa några av er :) Kram

      Radera
  7. Jag vill också bo nära Freeport:-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. ja det har sina för och nackdelar :)) Kram

      Radera
  8. Vilken superfin kofta du lyckades haffa. Jag var med på förra Freeport träffen och det gör jag gärna om. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde inte vara med den gången, sjuk som vanligt har jag för mig :/ Men jag skulle gärna göra ett nytt försök. Ska kolla upp lite när det kommer en större sändning och så kan jag slänga ut en fråga här på bloggen ett tag innan, runt löning :))

      Radera