Powered By Blogger

lördag 7 april 2012

Odd Molly Till Salu! Påfyllt med nya och med uppdaterade priser! Stl 1-3

Sänkta priser på den som är kvar från förra säljinlägget och nya Mollyar i mycket fint skick som tillkommit. Dessutom ett par träskosandaler i glansigt lila, endast provade.

Supertuffa Golconda jacket från Odd Molly i military. I lite glansigt tyg och från vårens kollektion. Storlek. 3. Normal men passar även en 2/3:a då den går att reglera i midjan. En ficka på ärmen och två fickor fram. Ljuvligt broderi baktill och luva. Använd en gång en kort stund.

Nypris 1899:- Mitt pris: 1050-  NU 900:-inkl. frakt.

Smock framtill
SÅLD!

Dragsko i luva och i midjan ( på insidan )



Fickor på sidorna framtill med dragkedja.




Vackra broderiet.


Praire strap dress i powder i mycket fint skick. Stl. 2. Denna swappas gärna med en 3.a i samma färgställning i fint skick. Annars vill jag ha 850:- NU 700:-för den.

RESERVERAD!



Praire strap dress i almost black i storlek 2. Även denna i mycket fint skick.
850:- NU 700:-
SÅLD till Runa



Jättefint linne som jag glömt vad det heter i mycket fint skick med härliga färger och fina spetsar. St. 2.
550:-  NU 500:-
Såld till Eivor!




Exentric cardigan i stl. 2. Powder och lite grågrönt (sk. dip.dye ) Knyt framtill. I jättefint skick.
500:-
SÅLD!



Virkad solmössa, aldrig använd. I härliga färger. Knyts baktill.
350:-
SÅLD!
Baksidan.



Framsidan.


Bloomers, långa i purple, stl. 1. I fint skick.
400:-
SÅLDA!

Baksidan. med en liten knapp.


 Framsidan med en liten rosett.


Korta Bloomers i purple. Stl.1. I fint skick. Rosett på framsidan
350:-

SÅLDA!

Och liten knapp på baksidan.


Korta Bloomers i stl. 2. I powder. i Fint skick.
350:-
SÅLDA!

Rosett framtill...


Och knapp baktill.


Snygga träskosandaler i lackad lila. Stl. 39 men lite små i storlek. Endast provade och för små till mig.
 450:-



Svenska från  Euro step fegen.


Har även en A-one silk skirt i military ( med mycket rött i ) stl.1 och par par sleevewarmers i ull i dark lila som jag lyckades radera bort bilderna på. Vid intresse skickar jag nya biler, eller lägger ut här.
Om ni är intresserade maila mig på marieskoog65@gmail.com
GLAD PÅSK!
 &
 KRAMAR!

5 kommentarer:

  1. Massa snyggt! Synd det blir lite stort till mig
    Ha en härlig dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej är lite intresserad av jackan bara osäker på färgen, hade den i beige hemma men skicka den tillbaka för jag blev för blek......varför säljer du den? Jag funderar vi hörs o glad påsk! Mvh Theresa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag provade den i beige först också och blev för blek. Denna är bra på alla sätt och vis men jag köpte en kappa i samma färg som är military = brungrön. Därför säljer jag denna. Glad Påsk!

      Radera
  3. Hej!
    Jag vill köpa jackan!!! :) Finns den kvar?
    Precis den storlek o färg jag vill ha!
    Mvh,
    Anna

    SvaraRadera