Powered By Blogger

måndag 23 april 2012

Bloppis!!! Odd Molly, Hunkydory och minnetonka till salu!

Nu blir det lite till som sälj då jag har proppfullt i mina små garderober. I priset ingår vanlig frakt med posten. Frakt utanför Sverige betalas av köparen.

Avvaktar till  på onsdag kväll med Tottsien då en tjej eventuellt vill byta sin tvåa mot min trea. I vilket fall som helst kommer en Tootsie i storlek 2 ELLER 3 vara till salu på onsdag. Båda är i samma fina skick!

Här kommer dagens bloppis!

Rosanella Blouse i grey med  fantastiska lila broderier. stl. 2. Använd ett fåtal gånger och i mycket fint skick!
1200:- NU:1050:-
 

 Knyts framtill.


Vackra ryggen.



Jersey top/tunika i bomull, stl. 2. Den röda färgen är lite mattare i verkligheten.
550:- NU 450:-




Minnetonka ankelboots, stl 39 ( små i storlek) tyvärr för platta för mig och min odna rygg. Använda en gång. Nypris 1200:-
 Nu: 650:-
SÅLDA till Monika!



Tunika från Hunkydory i militärgrönt. Stl. medium I fint skick.
500:- NU 400:-
 

Snygg snörning på sidorna.



Rock-a-fellow slip dress i dark lila. Stl. 3 ( liten ) I fint skick förutom en av hyskorna baktill som gått upp. Är lätt att fixa för den händige.
450:-
SÅLD TILL CHRISTINA!


Här ser man den lösa hyskan. Är väldigt fin förövrigt och inte mycket använd.


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com


Ha det gott!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. hej!
    jag vill köpa dina minnetonkas, svara gärna till min e-mail adress:
    sofiarosa66@gmail.com

    mvh
    Monica

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint...!
    Lycka till med försäljningen.
    kramar
    <3

    SvaraRadera
  3. Intresserad av r-a-f:en. Mailar dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Var köpte du dina Palladium? Vad heter färgen?
    Mvh V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte dem på Karltex i Göteborg. De har en webbutik ochså. Färgen heter old rose/vapor. Kram

      Radera