Powered By Blogger

tisdag 24 april 2012

Dagens promenadstass

Ja jag vevar runt med samma koftor och tunikor just ju så det blev en repris på en annan repris ungefär..

Timeout wrap, tunika Hunkydory, Pleasejeans och skönaste dojjorna från Palladium. 


Idag ska jag i alla fall ta en långpromenad i Slottsskogen för att ruska av mig nattens mardröm. Den utspelade sig på mitt nya favvofik och var så läskig att det nog dröjer innan jag går dit! Eller också tar jag tjuren i hornen och går dit ändå.

Sonen sitter ute på balkongen och pluggar med pälsmössan neddragen över huvudet. Det är kallt där innan solen kommer fram.  Ja lite friska vindar är nog bra för hjärnkapaciteten :)


Japp dags att dra iväg innan det börjar regna!

Ha en fin dag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Skönt att komma ut lite. Jag gick en liten sväng på stan efter tandläkaren och njöt verkligen. Än regnar det inte i alla fall. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var riktigt skönt utr, varmt! Sitter på en uteservering nu :) Kram

      Radera
  2. Vad söt din son ser ut där han sitter, fniss.. Pälsmössa!? Det behövs åtminstone inte här..
    Mysigt med Slottsskogen, hoppas solen värmer dig nu!

    Blev så glad över "påsen i lådan" idag! Tack igen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han sitter där länge och det blir ganska kyligt på fm :) det var så skönt i Slottsskogen men jag fick skoskav! Troddejag aldrig me de skorna (Palladium) men nu kanske de är ingångna. Kram och ha en fin kväll!

      Radera
  3. Snygg stass, och vad härligt med Slottskogen - dit längtar jag ibland :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack :) Slottsskogen är ett vattenhål men tar nog änggården nästa gång. Lite vildare där. Kram

    SvaraRadera
  5. Det låter som en bra dag. Stassen är snygg som alltid...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jätteskönt! Var oförberedd på att det var så varmt så det var en positiv överraskning :) Kram

      Radera