Powered By Blogger

tisdag 10 april 2012

Fyndat på Freeport

Fast det kanske jag skulle hålla tyst om för jag fick inte tagit en enda bild! Hamnar i någon slags Mollykoma när jag är där. Bläddrar igenom de färgkodade ställningarna om och om igen för att inte missa något. Och väl inne i provrummet är det fullt upp. Så jag måste säga att jag beundrar er som lyckas med att både hitta, prova och plåta.. :)

Men, jag har ganska bra minne så ni kan fråga i fall något ni söker fanns där med reservation för att jag inte vet vad alla Mollysar heter :)

Här kommer mina fynd i alla fall!

Pinsamt nog har jag nyss sålt min Long frill cardigan :)) Men när jag såg den igen kände jag att den var saknad. Den kommer passa jättebra till alla klänningar i sommar!


Ja så har jag totalt snöat in på Praire strap short dress för tillfället. Håller på att byta ut mina tvåor till treor. Så denna i dark powder var given.


Japp.. Jag höll mig faktiskt till detta fast  det var svårt. Körde med självrannsakning inne i provrummet :)


Det ligger en hårvårdsoutlet precis bredvid så jag passade på att köpa lite bra schampo och balsam för lockigt hår. Dessutom hade de Maroccanoil kräm för lockigt hår så här ska gojsas ordentligt!



Ha en härlig kväll!
Kramar!



21 kommentarer:

  1. Haha.. Men det var ju den du sålde till mig ju! Jag älskar den så jag förstår att du ville ha den igen. Superfint. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha...Ja jag är inte klok :D Men den skulle bara med hem, där behövdes ingen rannsakning :) Kram

      Radera
  2. Åhh.. jamen finfint tillsammans också!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Blir lite full i flabb!! Gissa vem som köpte likadan flaska Moroccanoil för lockigt hår sist hon var på Freeport, såklar jag ;-)
    Fina köpd Mollybutiken med!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. :) Är den bra? Den doftade ljuvligt i alla fall! Är så nöjd så :) Även om det var svårt att släppa några av de andra Mollysarna :P kram

      Radera
  4. Vad fin du är i kombon! Och jag är extra glad såklart att du åkte dit idag. :-D
    ha nu en go kväll,
    kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) det var riktigt mysigt med en liten utflykt dit. Fast det är så nära åker jag sällan dit.. Ha en go kväll du med :) Kramar

      Radera
  5. Härligt att fynda :) kram Diana

    SvaraRadera
  6. Superbra fyndat - grattis :) Även jag är ju vääääldigt glad över din dagstur :D
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Och tack för förfrågan :) Nu fick jag en mysig dagstur med fina fynd :) Kram

      Radera
  7. Snygga fynd. Roligt att spontanåka så där. Hur var det annars i butiken? Mycket plagg inne nu?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättemysigt :) De hade mycket från kollektionen Praire strap dress tillhör, kommer inte ihåg vilken det är.. Sedan hade de en del riktigt fina kappor och skinnjackor,snygga skärp i stl.1 (hade jag gärna köpt om de var i en större storlek ) Mycket silke som dareme i olika former olika Raf:ar Och en hel del från förra vår/sommar-kollektionen. Kram

      Radera
  8. Hej, fanns Long Frill Cardigan i stl4?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Möjligtvis hade de det. Även i blott. Tittade mes efter mina storlekar, 2 och 3. och de finns inte. Ring och fråga så får du besked. Kram

      Radera
    2. Blått skulle det vara, mörkblått närmare bestämt.

      Radera
  9. Haha! Det var väl tur att det fanns en när du nu ångrade dig;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAha.. ja det var ju tur :) Har inte tänkt på det så mycket men när jag såg den där så var den min! Kram

      Radera
  10. Ha ha, ibland får man ångra sig, och bytt är aldrig riktigt bytt när det gäller mollysar :-) Såg den när vi var där och tänkte på er som är snygga i långa koftor. Fick också med mig ett par schampon hem - superbra butik!

    Kramar!

    SvaraRadera
  11. Jättefina fynd! Du är jättesnygg i dom färgerna!

    Kram

    SvaraRadera