Powered By Blogger

fredag 25 maj 2012

Tjoflöjt och en bloppishint!

Datorn är utlånad till dottern idag så det blir ett litet mobilinlägg. Har varit ute och fräst med moppen och fyndat lite toppar på Minzo, bl.a. den jag har på mig och som är från Nolita.

Jag har en hel del kvar i min garderob som jag inte trivs med men som är jättefina. Därför blir det en rejäl bloppis till helgen med fina Mollysar. Så håll utkik!

Har köpt makrill som ska ätas idag! Ska bli så gott tillsammans med stuvad spenat :)

Ha en fin kväll!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Nåt på Bloppisen som kan tänka sig att byta plats med din gamla LLK? ;)
    Hojta i så fall.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer på middag ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör *inte* jag; mer till er ;)

      Radera
    2. Du hade varit hjärtligt välkommen! Men tur att du missade mina sönderstekta makrillar :)) Kram

      Radera
    3. Du med Helen! Kommentarsrutorna kommer helt fel! Men jag får bjuda på något annat så om du inte gillar makrill :)) Kram

      Radera