Powered By Blogger

lördag 19 maj 2012

Dagens och ett budgetfynd

Har tagit en promenix inne i stan i regnet?? Det skulle ju vara sol och värme! Ja ganska varmt var det iof. Och eftersom det regnade och eftersom jag bara hade en kofta på mig var jag ju tvungen att gå in och fika :) Inget ont som för något gott med sig.

Dagen stass idag blev Good s/s dress, Pleasejeans och Maria Tallchief cardigan. På fötterna Palladium.


Jo, kan inte låta bli att berätta att i den här hasiga stassen och min slitna uppenbarelse fick jag både uppskattande blickar och komplimanger? När man minst anar det. Eller också drev de med mig :))


Mitt budgetfynd är de här byxorna från Culture. Perfekta sommarbrallor med lite fräcka detaljer som lite fickor och dragkedjor på benen och i en fin grålila färg. Får se om sommaren behagar dyka upp imorgon så jag kan inviga dem.



Fick ingen bra bild på baken men det är fickor baktill med och så är de supersköna!
499:- som hittat!

Ha det gott!
Kramar!




16 kommentarer:

  1. Byxan ser jättefin ut! Mumsig kombination det där!

    HA en fin kväll!
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättesköna! Ja linnet är inte så dumt det heller :) Inte så budget kanske ;) Ha en fin kväll du med! Kram

      Radera
  2. Vad härligt med lite uppskattning! Det behöver man minsann. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Ja...Men lite förvånad blev jag :)) Kram

      Radera
  3. Jag tror absolut inte de drev med dig. Byxan är jättesnygg och ser skön ut.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det vete tusan :D Supersköna brallor! Kram

      Radera
  4. Förstår att du fick komplimanger:) Kram

    SvaraRadera
  5. Klart att du får komplimanger, snyggo! Och snygga brallor. Tänkte på dig när jag var i Göteborg och snurrade en vända i eftermiddag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, tackar :) Jag var också inne i stan och snurrade igår! Kul det hade varit om vi sprungit på varandra :) Kram

      Radera
  6. Jättesnygga brallor! bra pris på dm också. klart att du ska ta åt dig! så kul att få komplimanger:) kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de var ett litet fynd! Jag var inte beredd trött och sliten som jag kände mig :) Men visst var det kul :) När jag som mest behövde det. Kram

      Radera
  7. Tittar bara förbi och säger hej :) Supertrött men väldigt glad.
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad mysigt :) Vilken härlig dag du haft! Min var rätt ok med trots duggregnet :) Kramar!

      Radera
  8. Härligt att du fick komplimanger! Och stassen är ju underbar så självklart.
    Hoppas du får en go söndag och jag ska googla dina fina skor.
    kram!

    SvaraRadera
  9. Blev lite paff :)) JAg bor nästan i den koftan :) Ha en go söndag du med! Jag köpte mina på Karltex, de har en webbutik också. Kramar

    SvaraRadera