Powered By Blogger

tisdag 15 maj 2012

Dagens peppstass

Idag piggade jag upp mig genom att ta på mig några av de finaste Mollysarna jag har. Skulle bara en kort handlings och hämta paketrunda. Men det var skönt att vara lite uppklädd en stund och gjorde susen för humöret så det blev en liten fika också :) Den här gången ska ni slippa se min latte :)

Här kommer the stass of today!

Ljuvligaste och supermjukaste Ceremony l/s dress, byxor från Mos Mosh och Primeboots.


Den är verkligen underbar och jag vet inte varför jag använder den så sällan.


Är ju inne i en lavaflärp igen och har hittat ett lavaarmband från Icon :)


Trodde det var kallt ute så Long frill cardigan åkte på...


....och vackraste Roskappan, Delong coat.


Rosorna är bara så fina...


Ja kappan åkte av rätt snabbt för det var som sagt varmare ute än det såg ut. Fick spelat lite fotboll också :)) Det var några ungar som sparkade ut en boll på vägen och i ren reflex sparkade jag tillbaka den och fick till ett riktigt långskott :))) Haha... Zlatan.. Släng dig i väggen!

Har packat upp mina paket och är supernöjd! Visar sen :)

Ha en fin dag!
Kramar!



4 kommentarer:

  1. Både tunikan och kappan är superfina. kanske är det dags för mig att lufta min röda Nymph? Ta det lugnt och sköt om dig! Rätt som det är så ses vi :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja Nymphen är ju också helt underbar! Jag tar det väldigt lugnt och är glad att jag tog mitt förnuft tillfånga. Är väldigt trött! Men plötsligt så händer det hoppas jag :)) Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja den är verkligen superfin! Man mår ofta bättre när man klär upp sig lite:) kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Ljuvlig :) Ja det piggar faktiskt upp! Kram

    SvaraRadera