Powered By Blogger

måndag 21 maj 2012

En dag vid havet

Det var verkligen underbart ute vid havet idag! Varmt och lite moln som gjorde att det blev uthärdligt att ligga där, för bada ville jag inte! 10° är inte min grej och jag blir mer och mer krukig med åren :) Men jag badade fötterna och kastade vatten på mig när det blev för hett.





Jo så var det det där med personlig integritet. Jag är väl medveten om att det kan bli mycket folk och trångt när man badar nära stan. Men. Nu var det lite folk och det fanns massor med plats. Då lägger sig en människa precis framför mig?? Hon var där med en kompis som låg lite längre bort och satt och halvskrek när hon pratade. Dessutom föll hennes skugga på mina nederben, men hallå!! Jag solar här!! Jag höll på att smälla av innan jag lyckades förtränga henne . Kände inte för att flytta mig heller, jag låg ju där först. Får åka till en ö nästa gång :)


Så nu fick jag klagat lite också :) Är nog ett friskhetstecken :))

Nu ska jag fixa käk sen däckar jag nog framför tvn. Börjar bli frustrerande det här att jag somnar innan jag vet vem som är mördaren.... 

Ha en fin kväll!
Kramar!







12 kommentarer:

  1. Så härligt det låter, med sol och hav!! Jag sa ju det...att ni skulle få vår värme :-). Här regnar det just nu o jag är förkyld så det är mindre kul, men det ger sig nog och jag har inget jag måste göra så jag ska bädda ner mig med min ljudbok. Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu kom äntligen värmen :) Usch inget kul att vara förskyld, hoppas det gör över snabbt. Skickar ditt paket imorgon, det ligger redo här men jag glömde av det när jag skulle iväg :/
      Ha en bra kväll (eller dag :)) du med! Kram

      Radera
  2. Vad underbart att vara vid havet! Och jag håller ju med dig - märklig människa! Jag gillar inte heller påträngdhet.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ljuvligt! Och konstig människa, fanns hur mycket plats som helst och så var hon så himla högljudd. Lite hänsyn får man ju ta till sina medmänniskor :) Kram

      Radera
  3. Visst är det härligt. Strandhäng låter absolut inte fel även om kärringen inte var särskild smart.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart! Nä den kärringen hoppas jag att jag slipper hädanefter :) Kram

      Radera
  4. Ser helt ljuvligt ut och folk är inte kloka! Många gånger när jag varit på sjön kommer någon annan och lägger till så att man ligger och skaver fendrar trots att det finns hur mycket annan plats som helst. idioter!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart var det! Ja ibland undrar man hur det står "still"! Kram

      Radera
  5. Ååå vad härligt med sol och hav. Låter inte dumt, inte dumt alls :)

    Men vad är det för knäppdonna du fick bredvid dig. Ser ju inte direkt överbefolkat ut på bilderna

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA det var verkligen Åhhh! Hade jag inte varit sådan badkruka hade jag banne mig badat :) Ja hon hade nog en skruv lös eller två, fanns hur mycket plats som helst och så var hon så gapig med, usch för henne! Kram

      Radera
  6. Så härligt att bara doppa fötterna och se det blå. Ja, och konstiga människor finns det..
    Hur kan man liksom välja att ligga i närheten när det finns gott om plats.

    kramar och hoppas i morgon blir lika fin.
    <3

    SvaraRadera
  7. Ja det var så härligt! Nä hon var en konstig prick och jobbigt gapig. Väldigt konstigt beteende faktiskt...
    Idag är det superfint igen :) Men jag ska till tandläkaren och så ska jag lämna tillbaka en kjol. Men efter det kanske :) Kramar och hoppas du får en fin dag idag! <3

    SvaraRadera