Powered By Blogger

torsdag 3 maj 2012

Skönt!

Det var ljuvligt att bara lämna allt och bege mig ut i solskenet i stället. Nu börjar  det dessutom bli lite struktur i papperseländet så jag kan slappna av lite.

Tog mig en promenix till Slottsskogen där jag tog mig en kaffe och ostmacka och fick solat näsan och fötterna lite.

Dagens stass blev; Raf slip top, Rosemundelinne och byxor från Hunkydory.


Och här är dagens fikautsikt! Inte så dum.
 

Det är verkligen underbart ute nu och så doftar det så gott! Fast det är inne i stan. Och jag blir så sugen på att gå ut och äta och dricka en iskall öl på någon uteservering. Underbara sommar! Ja eller försommar kanske det är. På vägen hem hittade jag ett par underbara lite baggy brallor i linne från Nolita. De och ett par vråltöntiga läsglasögon fick följa med hem :) Visar en annan dag.

Ha en skön eftermiddag och kväll!

Kramar!





14 kommentarer:

  1. Så vansinnigt söt o ledig du ser ut på en o samma gång!! Ursnyggt tycker jag!
    Usch vad besvärligt o jobbigt du haft med din deklaration! Hoppas det gick bra i slutänden..
    Spännande det låter med baggybyxor i linne! Å dina läsglösögon är säkert inte fel dom heller. Bara det känns rätt så brukar det ju bli bra!
    Ha en skön eftermiddag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)) det var en väldans bekväm stass och precis lagom sval :) Ja det ena leder till det andra så när jag ändå höll på tag jag tag i lite annat som blivit liggande (alldeles för länge).
      Supersköna byxor! Visar imorgon och brillorna ska jag ha i väskan för akutfall :P Tack detsamma! Kram

      Radera
  2. Så fin du är - alldeles somrig:) Hoppas att du snart kommer fram ur pappershögen för gott.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det var sommar här idag! Håller på att kravla mig upp :) Efter helgen ska det vara klart har jag bestämt. Kramelikram

      Radera
  3. Men hallå fru fräsch:)) passa på att njuta:)) kram kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Det var en riktigt mysig promenix :) Kramar!

      Radera
  4. Jättesnygg dagens du fick på dig på din promenix idag! Spännande att se dina Nolitabyxor sen då:)
    Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Hyfsad utsikt ja! Och en skitfräsch dagens:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var den :) Tackar! Kändes fräsch också :) Kram

      Radera
  6. Skitsnygg är du! Och ja, visst ska man sitta på uteserveringar nu ju. Jag har mest suttit på bänkar konstigt nog, men det kommer. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Bänkar är inte fel det heller. Bara jag får min latte :)) Kramar

      Radera
  7. Oh så underbart!
    Och tack fina du för ett paket med underbart innehåll som låg i min låda idag. Den blusen ville bo på mig kan jag säga, vi trivs utmärkt ihop och strl blev perfekt!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja helt underbart var det! Vad kul att du gillade den. Den är verkligen vacker! Kram

      Radera