Powered By Blogger

torsdag 31 maj 2012

Äntligen här

I över två månader har jag väntat men i går kom de! Pleasejeansen i Satin. Supersnygga är de! Och all credit till Selected style som uppdaterat pleasestatusen och svarat på mail. Och som dessutom skickade med lite godis och ett snyggt nagellack som plåster på såren :)


Har big trubbel med mitt bredband igen :( ( jäkla 3 ) Sonen håller på och fixar med det nu och jag surfade in på ett annat bredband lite kort.

På återseende lite senare om det fixat sig!

Ha en fin dag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Låter spännande med satin, sitter och väntar på en Oddme visning! Och läckert nagellack, den färgen skulle jag gärna vilja ha, får ut och spana lack!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefina är de, lite kitfärgade. Ska strax visa :) De hade nagellacket på selected style med. Kram

      Radera
  2. Pleasejeansen är ju så grymt snygga och sköna! Har på kort tid blivit mina favoriter så nu hamstrar jag (som vanligt...) haha :) Selected style får jag lov att ge beröm jag också, servicekänsla minst sagt. Härlig färg på nagellacket också!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är verkligen supersköna! Haha, ja det är lätt att börja hamstra när mn gillat nåt :) Bra när shopparna är serviceminded. Kram

      Radera