Powered By Blogger

onsdag 16 maj 2012

Tandläkaren nästa

Ja det är väl lika bra att ta tag i lite fler vidrigheter när jag ändå håller på. Usch, idag ska jag till tandläkaren och BORRA! Och får verkligen hoppas att det räcker med det så det inte behövs rotfyllas eller nåt! Bet av min tand (och lagning) för ett tag sedan och har haft ett tillfälligt "plåster" sedan dess.

Har redan flaggat för att jag vill ha all bedövning som finns för säkerhets skull så de inte fjuttar i för lite. Samtidigt hatar jag bedövningssprutan också. Har varit med om att de (en annan tandläkare) råkade sticka in sprutan i en nerv! Och fy satan vad ont det gjorde, fast å andra sidan blev jag totalbedövad efter en stund..

Längtar tills klockan är 12. Då är det över!



Hoppas ni får en fin dag!
Kramar!




2 kommentarer:

  1. Det går säkert jättebra men självklart ska du ha massa bedövning!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera