Powered By Blogger

lördag 12 maj 2012

Att överdriva

Så typiskt mig! Vaknar med energi för första gången på länge och drar igång med stortvätt, mattvätt, storstädning och balkongröj! Dessutom har jag hunnit vara inne på fejjan och fynda :) Nu ligger jag som ett vrak i sängen och undrar varför jag aldrig lär mig... Nåväl, det är skönt att ha ett nystädat hem och det ska bli en fröjd att krypa ner i en renbäddad säng med frasiga lakan.


Jo så finns denna fina kvar till salu! Givin tunic i stl. 2 och i nyskick. Slår till med lite lördagsrea på den. 700:- NU 600:- inkl. frakt.


Nu har jag skickat ner sonen till affären och jag hoppas att han kommer ihåg att köpa glass! Mooaaa!! Vad sugen jag är på det nu!

Ha en fin kväll! Här blir det sängen och tv-glutt om en stund (och förhoppningsvis glassfrossa).
 Kramar!


10 kommentarer:

  1. Du är duktig du! Själv har jag dammsugit med en trist "martyrmin";)
    Vila dig nu och njut!
    Marie

    SvaraRadera
  2. Haha.. Jag har nog inte sett så glad ut heller :)) Men nu känner jag mig nöjd. Och en glass fick jag också :D Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det gött att kryp ner i renbäddad säng:) Håller tummen för att du får din glass;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart är det! och jag fick min glass :)) Kram

      Radera
  4. Ojojoj så väl jag känner igen mig själv. Allt eller inget likson :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jösses vilken fart det blev helt plötsligt :) Kram

      Radera
  5. Klart du ska göra saker när man varit stilla, hur skulle du kunna stå emot och nu kan du njuta av nybäddade sängen.
    kramar och hoppas kvällen är fin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev vulkaneffekten :) Och det är så underbart när det är klart. Somnade framför Midsomer :) Kram

      Radera
  6. Hoppas du sovit gott och får en toppfin dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Jag har sovit som en stock! Somnade till Midsomer och vaknade kl 12 idag!! Rekord på sjusovarfronten tror jag :) Kram

    SvaraRadera