Powered By Blogger

måndag 28 maj 2012

Röj

Vad har jag gett mig in på i sommarvärmen! Börjar röja i garderober, källare och skåp! Samtidigt är lägenheten full av dotterns flyttkartonger för snart bär det i väg igen. Och som om inte det var nog är golv och soffor fulla med samma dotters Greklandpackning! Phu!! Gissa någon som är avis förresten...Grekland...Suck...

Ja jag får ägna mig åt att sortera allt jag dragit upp från källaren..


Jag slapp att laga middag idag i alla fall :) Sonen brassade pannkakor och mamma mia vad gott det var! Han är en jäkel på att steka pannkakor.


Är det slut på sommaren nu? Råkade titta på väderprognosen och det var moln med regn i alla rutorna :( Och här har jag rotat i mörk källare sista fina dagen :/ Men jag var ute en liten sväng och luftade Tadaan :) vilket jag inte har något bildbevis på.

Ett minne blott?

Nu ska jag förtränga mina sorteringshögar till imorgon och hänge mig åt tv-koma resten av kvällen.

Ha en mysig kväll!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Värmen måste bara komma tillbaka. Jag ville inte ta på mig byxor i morgon? :-D
    kramar och ha en fin kväll
    <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det måste den!!! Vill inte jag heller men är nog så illa tvungen. kyliga vindar som sipprar in genom sovrumsfönstret. Kramar och ha en finfin dag! <3<3<3

      Radera
  2. Ja gudars vad skit man har undanstoppat.....
    Klart värmen kommer tillbaka, det måste den! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är bara förnamnet! Och jag har fortfarande inte hittat mina virkade västar :( Men värmen bara måste komma tillbaka snart! Kram

      Radera
  3. Oj, då har du lite pyssel förstår jag! Klart värmen kommer tillbaka, självklart!
    Fast för min egna egoistiska del jublar jag om det kommer regn o blir svalare. Då kanske jag kan ta mig ut lite efter..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en hel del och nu har luften gått ur mig :P Hoppas verkligen värmen kommer tillbaka snart, jag mår så mycket bättre då ( även när jag är sjuk) men jobbigt att du mår dåligt då.. Kram och ha det gott!

      Radera