Powered By Blogger

torsdag 31 maj 2012

Pleasejeansen med tillbehör

Såklart åkte Pleasejeansen på idag :) Provade dem först med ett linne, sedan paltade jag på mig promenixkläder. En fika blev det också men helt plötsligt körde spränghuvudvärken i gång så jag fick ta första bästa spårvagn hem :( Det är den tiden i månaden och ibland kan jag få en djävulsk huvudvärk då.

Pleasejeans i färgen satin i stl. Small.



För att inte riskera att flasha hängröv (vet ju inte hur mycket de töjer sig) tog jag på mig Keyhole dress och Gimlet blouse över. Halsband från Icon.


Sist men inte minst min gamla Bikette med rosorna på ärmen. Den har även ett snyggt broderi på ryggen. Nya favvosjalen från Ra-Re åkte på med. Idag var det kallt! Brrrr... Men fick upp värmen när jag promenerade.


Fika med utsikt innan huvudvärken slog till.


Det lär inte bli så mycket mer gjort idag så jag säger hejdå för nu!

Kramar!




12 kommentarer:

  1. Supersnyggt, men hoppas huvudvärken ger sig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Huvudet är bättre nu :) Kram

      Radera
  2. Fin du är och en hjärtlatte.
    krya på huvudet vännen,
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja den var så fin latten. Tycker det är så kul att se vad det blir varje gång :) Huvudvärken har lagt sig lite. Kramar

      Radera
  3. Vad fin du är i Pleasen, de sitter jättefint på dig! Hoppas huvudvärken gett med sig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) det är tack vare dig som jag upptäckte dem :) Det är bättre med huvudvärken, lite molande bara. Kram

      Radera
  4. En till nere i Plaese-träsket;) Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Haha...Ja det var inte svår att sjunka ner i det :D Tack :) Huvudet känns bättre nu. Kram

    SvaraRadera
  6. De där Pleasen var verkligen snygga - måste spana nu känner jag :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja de rekommenderar jag. Passar till allt! Kram

    SvaraRadera