Powered By Blogger

torsdag 17 maj 2012

Bromsar lite

Jag hinner inte med... Livet bara rusar fram och jag kommer stapplande efter. Den sista infektionen jag fick här nu har knockat mig ganska rejält och även om jag är på bättringsvägen är jag helt slut, ledsen och utmattad. Kroppen tar hand om det ganska bra, Jag sover 13 timmar på raken minst för tillfället och det är bra. Nu måste knoppen hinna med också. Behöver hitta tillbaka till mig själv (en utsliten fras, jag vet men den stämmer bra just nu) så därför kommer jag försöka hålla mig borta lite mer från datorn ett tag. Jag kommer fortfarande blogga, bara lite mindre. Jag har en tendens att käcka till det hela här eftersom jag inte vill vräka över mitt dåliga mående på er. Men nu känner jag att jag måste få lov att må dåligt och inte springa ifrån det och därför håller jag mig här ifrån lite istället. Kanske blir det något må dåligtinlägg också om jag känner för det, kanske inte. Kanske blir det bara en vanlig hederlig dagens eller någonting helt annat.  Får se... Tar en dag i taget nu.

...att njuta av färska jordgubbar i en vacker Matteusskål kanske kan göra susen...


Ha det gott allihop!
Kramar!

20 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt tycker jag! Strongt att ta itu med det dåligt och inte hålla en fasad. Blogga hur du vill och om och när du har lust. Ring eller maila om du vill!
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga! Känns skönt att höra. Kramar

      Radera
  2. Lägg upp fötterna på bordet, gona ner dig i soffan, ställ jordgubbarna på magen och ha det bra!
    Hoppas du mår bättre snart!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde jag :) Lade i lite glass och grädde också :)) Kram

      Radera
  3. Hoppas verkligen att det vänder snart för dig! För min del tycker jag att du ska skriva precis vad du själv vill. Mår du dåligt och vill skriva om det så gör det, jag stannar kvar vad du än skriver om och hur ofta/ lite du än väljer att blogga. Du är en jäkligt bra tjej och värdefull så var rädd om dig vännen och du vet var jag finns om jag kan hjälpa dig med något. Vad som helst!!! Massa Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Tack fina! Det känns skönt att höra, lite låg nu men det blir nog bra till slut. Kramar!

    SvaraRadera
  5. Åh fina du, hoppas snart du mår bättre! Gör som du känner är bäst just för dig, vi hänger här när du skriver oavsett vad du skriver.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Många kramar och hälsningar, skriva gärna precis om vad du vill - eller inte.
    Vila och gör bara det du själv vill, känn efter.
    Kramar
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta, det känns skönt att höra. Kramar <3

      Radera
  7. Men skriv som det är-håll ingen fasad! Lätt att säga, jag vet!!, men 17 det är bättre. Ingen har det fantastiskt hela tiden- det är mer onaturligt!

    Visst, jag har haft flera (kanske många)"gnällinlägg", men så är mitt liv just nu. Mycket är jobbigt,och jag själv mår inte så bra, och känner mig ensam i det. Det är inte kul och då måste man får vara precis som man är. De som inte vill läsa om det, kan ju bara svischa vidare i bloggvärlden...den dagen!

    Klart du ska ta hand om dig, jag läser oavsett vad du skriver, och blogga så mycket/lite som du vill/känner för. Vila, hitta din väg!

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det var skönt att höra, även om det inte känns bra att du mår dåligt. Stor kram tillbaka!

      Radera
  8. KÄRLEK!

    ta det i din takt - vi är här ute och skvalpar i rymden så länge!

    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att veta att ni skvalpar omkring där :) Kramar oc h kärlek tillbaka

      Radera
  9. Ja, ta det lugnt och känn inte att du inte kan berätta hur du mår. Vi är alla här för dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina, det värmer ska du veta. Kramar

      Radera
  10. Sköt om dig, det är det viktigaste! Och känner du för att gnälla, gör det! Kram

    SvaraRadera
  11. Tack fina, ja jag får tänka lite mer på mig själv nu ett tag. Kramar

    SvaraRadera
  12. Vi väntar :-) Ta hand om dig, det är det viktiga! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina, jag ska göra mitt bästa :) Kram

      Radera