Powered By Blogger

lördag 5 maj 2012

Besk frukost

Har haft huvudvärken från helvetet hela natten, tom i drömmen och imorse trodde jag att jag skulle smälla av. Har tagit till det tunga artilleriet av piller, starkt kaffe och ett piller för magen med för även den höll på att smälla av. Urk! Kan detta bara bero på tanden tro eller är det något annat på gång...

Frukosten verkar hjälpa lite i alla fall och solen skiner så ut ska jag till varje pris!


Är absolut ingen förespråkare av piller men ibland behövs de tyvärr.

Återkommer lite senare med ett förhoppningsvis lite mer positivt inlägg.

Ha en fin lördag!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Ja, ibland behövs piller. Du är säkert bättre snart. "må bättre kram" från Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr :( Tack så mycket! Kram

      Radera
  2. Tandvärk kan ibland slå så ju! Hoppas det blir bättre! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoopas jag med. Just nu är det urk tyvärr..Kram

      Radera
  3. Här är det också huvudvärk som gäller idag och lite risig mage. Uscha! Nåt som går???
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kanske det är? Jag mår ännu mer illa nu och huvudvärken släpper inte. Får bli sängen resten av dan. Kram

      Radera
  4. Vaknade också med huvudvärk för jag drömde att jag var på jobbet och gnislade tänder väldans...
    Gick över efter solig hundpromend dock.
    Hoppas din också gör det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch inte bra att gnissla tänder.. Jag blev tyvärr inte bättre av den frisk luften så nu håller jag mig inne. Kram

      Radera
  5. Ibland måste man hjälpa sig själv med lite piller! Vaknade själv med huvudvärk efter en natt med både lite och dålig sömn. Ta hand om dig och kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja idag var det så illa tvunget, hade smällt av annars. Hoppas du är bättre nu. Kram

      Radera