Powered By Blogger

söndag 6 maj 2012

Söndagsbloppis

Idag blir det en Bloppis med mestadels Odd Molly men även lite annat. En del nytt och en del med ytterligare sänkta priser. Alla priser är inkl. porto.

Mesh lace blouse i almost black. Stl. 3. Denna kan jag även tänka mig att swappa till en 2:a i fint skick. Denna är i nyskick och endast provad.

700:-
SÅLD till Sanna!




Funovits scarfs  i tunn, mjuk och osticksig ull. I en mild turkos botten och vackra fjärilar på. I mycket fint skick. Använd ett fåtal gånger.

500:-
SÅLD till Hilde!



Firestorm triangular scarf i lite indigo, vilket innebär rosalila i det här fallet. Använd en gång och i nyskick. I mjuk och skön bomull med vackra rosen på.

700:-
Såld till Josanne!



327:an i lite lila stl. 2 i mycket fint skick. Använd ett fåtal gånger.
500:-
SÅLD till Anna!



Fint mönster i tyget och liten smock i ryggen.


Prairie strap short dress o dark powder. helt ny endast provad. Stl. 3.  
750:- Nu 650:-


I härlig silke/bomullsblandning



Så vackra broderier  med lila tråd bla.


Crochet alpaca vest i alpackaull. Vackert virkad. Unik och säljes till pangpris! Onezise
 I mycket fint skick.
850:- 700:-


Fickor nedtill.



Baksidan.



Vackert handvirkad


Fin underkjol i polyester st. 2. i mycket fint skick. Powder
400:- Nu 300:-
Såld till Yvonne!


Knäppes med en knapp baktill. Extraknapp finns kvar.


New Jersey tank i vintage rouge. stl. 2 Använd ett fåtal gånger och i mycket fint skick.
400:- Nu 350:-


Tryck även på baksidan.


Underklänning från By timo i stl. Medium. Perfekt under det mesta. Använt ett fåtal gånger. Svart.
350:- Nu 250:-
Såld till Karin!

Fina hjärtbroderiet i halsen.

Baksidan.

  
Och vackra broderiet nedtill.


Snygga träskosandaler i lackad lila. Stl. 39 men lite små i storlek. Endast provade och för små till mig.
 450:- NU 300:-



Svenska från  Euro step fegen.

 

Söt topp i äldre modell, Stl. 2. Fin skick! 250:-  
Nu 200:-



Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!


3 kommentarer:

  1. Hejhej! Jag har den fina mesh lace blouse i storlek 2 som jag har funderat på att sälja. Dock vill jag inte swappa med en 3:a, men skulle du kunna tänka dig att istället swappa min Mesh lace med din Firestorm triangular scarf i lite indigo??? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men då kör vi på det :) Mailar dig! Kramar

      Radera
  2. Finns besten kvar??? Vill ha den om möjligt. // Katarina

    SvaraRadera