Powered By Blogger

fredag 4 maj 2012

Coola brallor och tantbrillor

Hittade ett par supersköna brallor från Nolita igår som är mörkgrå. En färg som saknades på brallfronten. I skönaste linne och viscose.

Till har jag vackra Forsome tank.


Fickor på benen.
 

I samma affär ( Vente Nove)  Sålde de även läsglasögon. Så jag slog till på ett par hornbågade, sköldpaddsfärgade tantbrillor :) Dom ska ligga i min väska och rädda mig från fler pinsamma situationer där jag inte kan läsa menyn eller fylla i fraktlappar till Norge.


Tant Skoog i egen hög person :)
 

I övrigt är det handfängsel och betonghandskar som gäller just nu. Help vad svårt det kan bli ibland! Men jag ska rädda mig genom att slänga mig ut genom dörren, hämta moppen, åka iväg och göra lite storhandling av kattsand och andra tunga saker som tar sin lilla tid. Sedan kanske faran är över :)

Ha en skön dag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Jättefint! Vent Nove har så mycket fina saker. Hoppas dagen blir fin trots mulet idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de hade massor med fint! Tack detsamma :) Bara det är uppehåll, jobbigt att köra omkring i regn.. Kram

    SvaraRadera
  3. Hei,

    Bra du har fått deg briller så du kan sende flere OM plagg til Norge:)
    Og superkule bukser. Likner litt på Mosmosh som jeg akkurat har oppdaget og absolutt måtte kjøpe to par.


    Hilsen Elise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. ja nu blir det inga problem :) de är så yttepyttesmå de där lapparna och jag bara chansar och frågar :))

      Mos mosh gör fina byxor och de brukar sitta så bra! Kram

      Radera
  4. Hahaha jag har läsglasögon liggande lite överallt och i flera väskor. Det är så jobbigt att be någon annan läsa på diverse burkar i affären :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättestörigt! Men nu hoppas jag att jag inte slarvar bort dessa :) Kram

      Radera
  5. Snygga brallor och brillorna var också coola!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Älskar brallorna :) Kram

      Radera