Powered By Blogger

tisdag 1 maj 2012

Åhh ljuva sommarvärme

Jag och dottern fräste iväg på vespan och intog en smaskig räkmacka och en öl i solen...Underbart! Vi var nere vid Klippan som ligger precis vid hamninloppet och det är så fint där. Har inga bilder på utsikten men ska visa en annan gång. Bjuder istället på en nöjd mig som dottern tog :)


Hahaha.. här är det seriöst solande som gäller :) Har kavlat upp ärmarna och allt :)) Jo men visst! Jag var helt omedveten om denna übertöntiga pose :P Får skärpa mig tills nästa gång!

Här kommer en suddig jag också  :) med ärmarna nedkavlade åtminstone :)


Jag kan få en släng av overklighetskänsla så här på våren och värmen plötsligt kommer... Fattar nästan inte att det är sant att det är så varmt och underbart! Får hoppas det håller i sig.

Ha en fin eftermiddag och kväll!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Räkmacka och bärs! Det är grejor det! Ser mysigt ut:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen :D Det var så gott och så skönt att sitta där i värmen. Kram

      Radera
  2. Så mysigt det ser ut, inte alls fel att sitta ute och njuta nu! Så kul med HDR bilderna i inlägget innan, jag roade mig med det också förut:) att göra bilderna så. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var underbart! Jättekul med de olika effekterna man kan välja och HDR är superkul. Kram

      Radera
  3. Vad fint och mysigt att komma ut till "Klippan". Jag vill också ut på utflykter nu känner jag, men försöker hålla mig någorlunda hemma för att vila inför kommande resa. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det var jättemysigt. Förstår att du laddar nu, hade jag också gjort. Superspännande resa ni har framför er! Kram

    SvaraRadera