Powered By Blogger

tisdag 1 maj 2012

Indigo i HDR och Bloppis rea

När jag hade min Freeportsraid för ett tag sedan fick även en indigofärgad silkestrasa följa med hem. Shivers blouse närmare bestämt. Denna har funnits i det Oddska hemmet förut men sålts då jag tyckte den blev för kort på mig, är lång i rocken :) Nu slog jag till på en trea och den blev perfekt!

Här ihop med A-one camisole long i indigo (stl.2) och Smirk leggings vintage grey (stl.2).



Syns inte så tydligt här men det är otroligt fina guldbroderier på ryggen.


Nu har jag sänkt priserna på min Bloppis så nu går det att göra fina fynd! Klicka HÄR då kommer ni dit.

Första maj idag och nu börjar solen spricka fram, ser lovande ut. Igår var det helt fantastiskt! Det var tom varmt att köra moppe :) Då är det vår, ja nästan sommar på riktigt!

Ha en fin dag!
Kramar!




8 kommentarer:

  1. Härligt sommarväder här i Skåne också.
    Hoppas du får en bra 1 maj och kul att du fastnat för blått för det passar dig jättebra.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Ha en mysig dag du med. Tack :) det är en ljuvlig färg :) Kram

    SvaraRadera
  3. God morgon! Vad fin du är! Ja, det ska ju bli rena sommaren idag så jag och hund laddar för utevistelse idag. Kram

    SvaraRadera
  4. God morgon! Tack :) ja idag får det bli utevistelse så det bara visslar om det! Kram

    SvaraRadera
  5. Fin du är i blått, härligt som himmel och hav och sommardagar. :-D
    Ha en fin dag idag,
    kram

    SvaraRadera
  6. Tack :) Ahh kanske därför jag är så fötjust i färgen :) Ha en fin dag du med! Kramar!

    SvaraRadera
  7. Så fin du är! Jag har också Shivers och det är nog dags att plocka fram den nu :)
    Kramkram

    SvaraRadera