Powered By Blogger

onsdag 23 maj 2012

Bloppisen igen!

Jag lägger ut bloppisen igen i fall någon missade den i går kväll. Den kommer fyllas på efterhand, säger till när jag gör det.

 Här kommer plagg som knappt är använda eller endast provade. Men som inte funkar på mig. Alla priser är inkl. frakt.

Good top, stl. 2. Endast provad.

450:-



Good s/s tunic/dress, stl. 2. Knappt använd.

600:-


Fina broderier i fina färger.


Snygga ryggen.



Fina Velour tunikan med fjärilen på ryggen i almost black. Stl. 2. Använd men i mycket fint skick.

500:-



Stängs med stora tryckknappar.


Jättesöt blus/ tunika, Nanna tunic, från Chill Norway. Vit botten och ljuvligt mönster med fjärilar och fåglar, även lite paljetter framtill. I stl, medium. Rymlig i storlek. Endast använd en kort stund och tvättad.

550:-



New Jersey tank i vintage rouge. stl. 2 Använd ett fåtal gånger och i mycket fint skick.

300:-
SÅLD!

Tryck även på baksidan.


Snygga träskosandaler i lackad lila. Stl. 39 men lite små i storlek. Endast provade och för små till mig.


300:-




Svenska från  Euro step fegen.

 

Söt topp i äldre modell, Stl. 2. Fin skick!
200:-

SÅLD!


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!





3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är intresserad av Nanna tunic, från Chill Norway. Kram L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Såg inte från mobilen att du kommenterat, utan trodde du hade mailat så jag svarade. Antar att det inte kom fram :/ Den är din om du vill ha den!
      Kram Marie

      Radera
  2. Ok! Tack! Jag har mailat dig nu :) Kram L8!

    SvaraRadera