Powered By Blogger

lördag 26 maj 2012

Back on track

Datorn var utlånad hela dagen och kvällen igår vilket var ganska skönt med ändå lite tomt. Har ju mobilen men den funkar det inte att kommentera med, det låser sig. Någon mer som har den erfarenheten?

Idag var det en Tadaadag en stund. Gick i väg och tog en kaffe i solen och hämtade en klänning! Tjohoo äntligen har jag hittat en sommarkänning att varva med min Tadaa :) Och denna var dessutom billig så det gör inget om jag tröttnar på den :)

Tadaa i indigo. Skulle inte säga nej till en turkos också :)


Härligt att sitta i solen och sippa på en kaffe.
 Mitt klänningsfynd från Culture i härligt somrig korallfärg. Smock över bysten och tunna axelband. Det bästa av allt. Perfekt längd till moi :))
499:- kostade den. Helt ok.


Min bloppis som kommer innehålla en hel del fina silkeskläder. Bla en helt ny Ceremony strap dress i almost black, stl. 2.

Lägger ut bloppisen vid 18-tiden så håll utkik då!

Nu åker moppestassen på  för en tur till havet!

Ha en fin dag!
Kramar



16 kommentarer:

  1. Hej!
    Det hänger sig för mig i mobilen hela tiden också, superstörigt. Måste vara någon bugg. Har funderat på att maila blogger och klaga.
    Du är jättefin i Tadaan.Min mörkblåa Tadaa fick sig också en tur igår.
    Klänningen från Culture ser ju ut till att vara ett riktigt kap!
    Ha det så skönt vid havet.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderar också på att maila men glömmer hela tiden.. Tack :) den är så skön! Ja den blir bra när man är solbränd :) Det var jätteskönt vid och i (kunde inte låta bli) havet! Kram

      Radera
  2. Var hittade du klänningen från Culture? Var finns den att köpa?
    Mvh V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade den i en affär på Linnégatan i Göteborg, Printzess. Här är telefonnumret så kan du ringa och höra om de skickar om du inte bor i närheten.031-7010061. Det var ganska utplockat på storlekar. Jag tog den sista i medium. Lycka till! Kram

      Radera
    2. Tack! ska ringa.
      Kram

      Radera
    3. Lycka till! Hojta till annars om du behöver hjälp! Kram

      Radera
  3. Fint!!! Här är det också tadaadag -fast korta klänningen i turkos. Tror det är årets bästa köp för den här bor jag i!!!!Fast jag har hunnit ha på mig en finklänning en stund också när jag var iväg på en högtidlighet! Vad kul att du hittade en till fin långklänning!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) De är skönt material i dessa :) Hoppas ni hade kul! Ja äntligen! Som jag har letat!
      Kram

      Radera
  4. Så fin klänning från Culture! Älskar färgen, ja allt. :-D Och tadaaa. Idag skulle jag ju sy i hopa min. Har jag gjort det? Ehrm.

    kramar och ha en fin kväll, jag kikar in här på loppisen!

    SvaraRadera
  5. Jättefint fynd du gjort! Tadaan är också finfin, jag har den i purple men suktar lite efter en turkos också....Hoppas du haft en toppendag vid havet (igen!). Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blev det lite konstigt :P Jag läste din och Lingons kommentar som en och samma så min kommentar till er båda är här under :)) Kram

      Radera
  6. Tackar :) JA en turkos med hade suttit fint! Det var superskönt vid havbet idag, har ju tagitbdet lugnt på den fronten ett par dagar. Men idag var det en lagom bris och lite folk (konstigt nog, är ju helgdag?) Och så tog jag mig ett liiitet dopp :)) Idag var det faktiskt ganska skönt i vattnet! Kramar

    SvaraRadera
  7. Gud vad finn den var ditt fynd! Tadaan sitter perfekt på dig också! Hade min på mig en kort stund också idag men den måste kortas lite. Kramkram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja jag blev så glad när jag hittade den av en slump. Jag lade Tadaan i torktumlaren :) och då blev den kortare på längden, pyttelite :) Kram

      Radera
  8. Åhh, den nyfyndade klänningen är super på dig! Vilken härlig färg. Du riktigt lyser upp. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)) Ja den var riktigt somrig. Och nu när jag börjat få lite färg är den perfekt! Kram

      Radera