Powered By Blogger

tisdag 15 maj 2012

Mina nykomlingar

Jag passade på att fynda på Countrydreams rea och idag kom Missy dress hit :) En annan topp som jag velat ha länge är Gimlet. Den lyckades jag inte hitta på någon rea i min storlek så den beställdes från Odd Mollys webbutik. Jag är supernöjd med dessa som tack vare fina Rosens storleksråd passar perfekt!

Glömde använda camera+appen så det blev lite tråkiga bilder.

Missy strap dress i chalk. Stl. 2 (rymlig). Rätt urringad så jag får ha något över och en massa halsband kanske :).


Måste skaffa en snygg vit bh eftersom den syns rätt mycket.


Gimlet blouse i almost black. Stl 3. Helt underbart mjuk och skön och så användbar! Denna kommer bli en storfavorit.


Så här efteråt ångrar jag lite att jag inte tog en rosa Missy :) Får bli ett framtida span :))


Nu ska jag smaska i mig lite goda jordgubbar! Slurrrp!

Ha en mysig kväll!
Kramar!


10 kommentarer:

  1. Vad roligt att det gick bra - tänk om jag hade "lurat" dig haha
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha..Ja men det gjorde du inte :) Kramar

      Radera
  2. Jag har haft rosa Missy på mig i dag:) Är sugen på den i almost black! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh.. jag vill ha den med tror jag iaf just nu ;)) Den i almost black såg mer blå ut irl. Annars hade en sådan hittat hit med :) Kram

      Radera
  3. Supersnyggt ihop! Och den rosa är jag också lite sugen på, har varit det sedan jag såg den irl på Linda G.
    Hoppas du mår bättre nu! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de kommer bli sommarfavoriter och en rosa - Ja tack :): Är på bättringsvägen men blir så himla nockad av antibiotikakuren. Men snart så är jag på G igen! Kram

      Radera
  4. Hej!

    Så snyggt och den där blusen tror jag är väldigt användbar. Den finns på önskelistan men så kommer annat emellan. Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. ja det gör det hela tiden :)) Men jag är glad att jag slog till, var rädd att jag skulle bli utan annars. Kram

      Radera
  5. Snygga köp:) Vad bra att det passade med en 3:a som jag trodde..
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack fina Hilde! Hade bara Rosen i huvudet när jag skrev inlägget. Hade frågat henne strax innan jag bokade, om både Missyn och Gimlet. Är jättetacksam för ditt råd också, förlåt att jag glömde nämna dig. KRAM och fin dag till dig med trots det jobbiga som hänt dig!

    SvaraRadera