Powered By Blogger

onsdag 30 maj 2012

Gårdagens fynd och mycket fint kvar till salu med sänkta piser!

Tänkte visa mina fynd från Indiska och påminna om att jag fortfarande har mycket fint kvar till salu. Nu har jag dessutom sänkt priserna ytterligare!

Men först fynden från Indiska!

En batiktopp i härligt svalt material.


Och en underbar sommarklänning som man bara kan dra på sig  på sommaren, med smock i ryggen.



Och är kommer finingarna som är kvar nu till sänkta priser!
 Alla plagg är i nyskick eller i mycket fint skick. I priset ingår vanlig frakt med posten. Porto till utlandet betalas av köparen.

Suiteheart minigown i lite lilac.  I silke. Stl. 4 OBS!! Liten i storlek, är som en trea!. Endast provad.
600:- Nu 500:- 450:-



Suiteheart minigown i powder, lite ljusare i verkligheten. I mycket fint begagnat skick. Stl. 4. OBS!! Liten i storlek, är som en trea.
500:- Nu 450:- 400:-


Superfin sidentunika, Palette tunic, från Soverign-kollektionen. I superfint skick. Stl .2. I färgen Pearl och en vacker plommonlila färg i kjoldelen.

600:- Nu 550:- 500:-



Fina broderier framtill. Och den vackra spetsen på ärmarna.



Fina loggan baktill.


Vackra Pistill sidenklänning, med fin genombruten spets. Stl. 2. I powder. Helt ny, endast provad.
650:- Nu 600:-  500:-
SÅLD!


Smock i ryggen .


Good top, stl. 2. Endast provad.

450:- NU 400:-  NU 350:-
SÅLD!


Fina Velour tunikan med fjärilen på ryggen i almost black. Stl. 2. Använd men i mycket fint skick.

500:-NU 450:- 400:-
SÅLD!


Stängs med stora tryckknappar.


Snygga träskosandaler i lackad lila. Stl. 39 men lite små i storlek. Endast provade och för små till mig.
300:- 250:-



Svenska från  Euro step fegen.

 

Japp! Det var allt för den här gången. Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!




6 kommentarer:

  1. Du har mail från mig! ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fynd! Jag var in om Indiska idag och de har verkligen mycket härligt färgglatt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det var riktigt kul att gå in där :) Kram

      Radera
  3. Ja nog måste Odd Molly ha sneglat lite på Indiska när de startade =)
    Jag brukar hitta en massa fint på Indiska, men sen faller det på materialen. Jag fixar inte konstmaterialet som är i deras kläder.
    Så det slutar med heminredning därifrån =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte helt omöjligt. Är också lite känslig för taskiga material, men klänningen är fodrad i bomull och toppen är supermjuk. Vissa sommarkläder som bara används en kort period får gärna vara lite billigare medan jag är mer kräsen med koftor och tunikor som används året runt. Indiska har väldigt kul inredning :) Kram

      Radera