Powered By Blogger

tisdag 22 maj 2012

Bloppis! Odd Molly och lite till NU REA!!!


 Fina Mollysar och lite annat till finfina priser!
Plagg som knappt är använda eller endast provade. Men som inte funkar på mig. Alla priser är inkl. frakt.

Suiteheart minigown i lite lilac.  I silke. Stl. 4 OBS!! Liten i storlek, är som en trea!. Endast provad.
600:- Nu 500:- 450:-



Suiteheart minigown i powder, lite ljusare i verkligheten. I mycket fint begagnat skick. Stl. 4. OBS!! Liten i storlek, är som en trea.
500:- Nu 450:- 400:-


Superfin sidentunika, Palette tunic, från Soverign-kollektionen. I superfint skick. Stl .2. I färgen Pearl och en vacker plommonlila färg i kjoldelen.

600:- Nu 550:- 500:-



Fina broderier framtill. Och den vackra spetsen på ärmarna.



Fina loggan baktill.


Snygga träskosandaler i lackad lila. Stl. 39 men lite små i storlek. Endast provade och för små till mig.


300:-




Svenska från  Euro step fegen.

 

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin kväll!
Kramar!





7 kommentarer:

  1. Hej! Hur är good dress i storlek? Om den är mer som en 1:a skulle jag vara intresserad.. :)

    Hör av dig till sara_hult@hotmail.com


    *Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Den är åt det mindre hållet. Jag har en i Silky purple också och den är stötte. Denna är för lite för mig. Mailar dig! Kram

      Radera
    2. Större skulle det va :)

      Radera
  2. Jösses vad grejor du har i garderoben:) Myckt fint men för litet för mig.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud och ändå har jag inget att ta på mig! Det är väl konstigt ;) Trivs inte i några kläder ju nu..Kram och godnatt!

      Radera
  3. Hej fina L8!! Jag läste ditt meddelande på mobilen i solen och trodde du hade mailat så jag svarade, men det har ju inte kommit fram. Hittade ingen mailadress till dig så jag hoppas du läser det här!
    ChillN är din om du vill ha den. Hör av dig i så fall. Kram

    SvaraRadera
  4. Kul! Har mailat dig nu :) Kram L8

    SvaraRadera